Voor fotografie op locatie heb ik veelal veel apparatuur mee, zoveel zelfs dat het met de hand niet meer te tillen is. En zodoende loop ik vaak 3 of 4x heen en weer om alles bij de klant te krijgen.
Zodoende dacht ik aan een opvouwbare bolderkar voor in de auto, die ik dan uit klap en de troep daarin stop en in 1x naar de klant kan rollen. Goed concept en dus kocht ik deze:
https://www.bol.com/nl/p/...tbanden/9200000090762504/
Deze bleek alleen te klein, er past in de breedte net geen koffer van mij en met 2 dikke koffers zit hij al bijna vol, dan is er geen goede ruimte meer voor statieven/softboxen/laptoptas/etc
Ik zoek dus eigenlijk een karretje die van binnen geen 45x80 is ongeveer (zoals die van de link hierboven), maar binnenmaat 60 breed is en 120cm lang ongeveer? Dat zou perfect zijn denk ik, liefst ook nog met wat hogere randen dan die 30/35cm die je veel ziet...zodat je wat hoger kan stapelen
Max gewicht van 70 kilo is al wel afdoende. En luchtwieltjes ipv harde rubberen willen zijn een pre, want dan rammelt je apparatuur wat minder over/door de straten.
Ik kan niet echt iets vinden wat voldoet aan mijn wensen, dus ik zet mijn community eens in voor een vraag van mijn kant
Budget, max zeg 200 euro ofzo?
Moet inklapbaar zijn tot een formaat dat hij met de rest in de station auto past....een aanhanger is geen optie
Usecase is: Ik kom op locatie aan, zeg een groot verzamelbedrijfspand en ik moet op de 7e verdieping enkele portretten schieten. Dan wil ik in de parkeergarage parkeren en alles in de kar stoppen, de lift pakken en die kant op rollen zonder 4x op en neer te rennen met steeds 1 koffer en nog een hand vol andere troep.