Hallo,
Ik heb een probleem met mijn modem-router.
Mijn router is aangesloten op het internet en werkt naar behoren. Ik kan met meerdere apparaten verbinding maken. Ook mijn netwerkprinter doet het prima.
Maar als ik de verbinding verbreek op mijn iPad (doordat ik ermee de ruimte verlaat en een uur later terug kom) of mijn laptop dichtklap en weer open, dan krijg ik wel verbinding maar werkt internet niet meer. Dus printen op de netwerkprinter werkt, maar websites bezoeken gaat niet meer.
Als ik dan mijn router opnieuw opstart is het verholpen en werkt alles weer.
De internetverbinding is stabiel, lijkt te liggen aan mijn router.
Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? Instellingen in router lijken okay.
Ik heb de volgende modem: Linksys Wireless-N Home ADSL2+ Modem Router WAG120N
Ik heb een probleem met mijn modem-router.
Mijn router is aangesloten op het internet en werkt naar behoren. Ik kan met meerdere apparaten verbinding maken. Ook mijn netwerkprinter doet het prima.
Maar als ik de verbinding verbreek op mijn iPad (doordat ik ermee de ruimte verlaat en een uur later terug kom) of mijn laptop dichtklap en weer open, dan krijg ik wel verbinding maar werkt internet niet meer. Dus printen op de netwerkprinter werkt, maar websites bezoeken gaat niet meer.
Als ik dan mijn router opnieuw opstart is het verholpen en werkt alles weer.
De internetverbinding is stabiel, lijkt te liggen aan mijn router.
Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? Instellingen in router lijken okay.
Ik heb de volgende modem: Linksys Wireless-N Home ADSL2+ Modem Router WAG120N