Toon posts:

asus tua266 pentium 3 ????????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een vraag ik wil een nieuw moederbord kopen voor een pentium 3,
kan ik gewoon een asus tua266 met ddr geheugen kopen en er een p3 1000 mhz op zetten en later als de Tualatin uit is deze er op zetten of wordt dit niks.

ik heb ook de asus cuv266 met ddr geheugen in gedachte maar ik weet wel dat de pentium 3 niet veel kan met ddr geheugen dat is mij verteld.

wil gewoon binnen nu en 2 weken een nieuwe en over een jaar weer een nieuwe maar dan de nieuwe amd of p4 maar nu nog niet.

al vast bedankt voor jullie reaktie.

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ddr maakt bij de p3 niet zoveel uit omdat daarbij meer de bus zelf de bottleneck is en niet het geheugen. je kunt in mijn opinie beter een i815 bordje kopen als de asus cusl2(-c). deze werkt gewoon met sdram. lekker goedkoop.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:19
jah ik zou ook een Asus Cusl2-C nemen met een P3 1Ghz en dan zit je goed tot volgend jaar en bespaar je ook wat geld, je bent dan klaar met zo'n 1100 piek.

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 23:09

EXX

EXtended eXchange

Effe wachteeeh.

Neem de nieuwe TUSL2 versie. Daar kan dan ook nog de nieuwe P!!! Tualatin in; in de CUSL2 niet.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

Verwijderd

Topicstarter
wanneer komt die Tualatin ongeveer uit.
ik zelf dacht deze maand.

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 12:04

SG

SG surft naar info hardewaren

Afhankekijk van de leverbaarheid en nederland loopt altijd wat achter dus dat wordt wachten

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Pagina: 1