Dag Tweakers, ik zit niet veel op forums dus hoop dat ik de formatting niet 300x moet editen, maar bij dezen:
Ik ben op zoek naar een monitor die 144Hz aan kan. M'n huidige videokaart is een oude 760 die ik binnenkort wil upgraden, maar ik kan games als csgo makkelijk op 200+ fps spelen, dus ik denk dat het de investering wel waard is. Het liefste heb ik een monitor met de volgende eigenschappen:
- 144Hz (evt hoger)
- G-Sync (of Freesync, werkt dat nu wel of niet goed met Nvidia tegenwoordig?)
- Minstens 25 inch, liefst 27
Naast de bovenstaande criteria wil ik graag een fijne inkijkhoek en goed beeld van afstand. Ik game graag met mijn vriendin en het zou mooi zijn als deze monitor ook enigszins geschikt is voor couch-gaming. Gamen aan mijn bureau is echter het belangrijkst, dus inkijkhoek en kleurweergave zijn meer een tiebreaker wat mij betreft.
Mijn budget is langzaam aan het groeien, dus ik bekijk goedkopere en duurdere producten. Een korte eigen zoektocht brengt me bij de volgende opties:
Heeft iemand ervaring met bovenstaande monitoren, of zijn er merken/modellen die ook de moeite waard zijn om te bekijken? Daarnaast hoor ik het graag als ik nog een belangrijke eigenschap mis in mijn overwegingen. Alvast bedankt!
Ik zoek een?
Monitor
Wat is je budget?
200-350 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeur, graag G'sync of Freesync, 144 Hz of meer, minstens 25 inch
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ben op zoek naar een monitor die 144Hz aan kan. M'n huidige videokaart is een oude 760 die ik binnenkort wil upgraden, maar ik kan games als csgo makkelijk op 200+ fps spelen, dus ik denk dat het de investering wel waard is. Het liefste heb ik een monitor met de volgende eigenschappen:
- 144Hz (evt hoger)
- G-Sync (of Freesync, werkt dat nu wel of niet goed met Nvidia tegenwoordig?)
- Minstens 25 inch, liefst 27
Naast de bovenstaande criteria wil ik graag een fijne inkijkhoek en goed beeld van afstand. Ik game graag met mijn vriendin en het zou mooi zijn als deze monitor ook enigszins geschikt is voor couch-gaming. Gamen aan mijn bureau is echter het belangrijkst, dus inkijkhoek en kleurweergave zijn meer een tiebreaker wat mij betreft.
Mijn budget is langzaam aan het groeien, dus ik bekijk goedkopere en duurdere producten. Een korte eigen zoektocht brengt me bij de volgende opties:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Asus VG278Q Zwart | € 279,99 | € 279,99 |
1 | Asus VG279Q Zwart | € 365,- | € 365,- |
1 | Samsung LC24FG73 Zwart | € 247,51 | € 247,51 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 892,50 |
Heeft iemand ervaring met bovenstaande monitoren, of zijn er merken/modellen die ook de moeite waard zijn om te bekijken? Daarnaast hoor ik het graag als ik nog een belangrijke eigenschap mis in mijn overwegingen. Alvast bedankt!
Ik zoek een?
Monitor
Wat is je budget?
200-350 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeur, graag G'sync of Freesync, 144 Hz of meer, minstens 25 inch
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 156,79 | € 156,79 |
1 | ASRock Fatal1ty B450 Gaming K4 | € 88,- | € 88,- |
1 | MSI GeForce GTX 760 2GB Gaming (N760 TF 2GD5/OC) | € 0,- | € 0,- |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 39,25 | € 39,25 |
1 | Cooler Master N300 (Closed) | € 41,95 | € 41,95 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2D3000C16 | € 91,90 | € 91,90 |
1 | be quiet! System Power 8 500W | € 0,- | € 0,- |
1 | Samsung 860 EVO 250GB | € 55,99 | € 55,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 473,88 |