Vraag

• benjamin19
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:16
Ik zoek een?
Ik ga binnenkort voor een aantal maanden op vakantie. Nu wil ik een nieuwe telefoon rond de €500. (ik weet nog niet als ik het zo betaal of via een abonnement ga aanschaffen. Nu zit ik in Twijfel. Xiaomi Mi 9 - Huawei mate 20 Pro

Wat is je budget?
Tussen de €500 en €550,- geen cent meer..

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk mooie foto's maken! Dual Sim is een pré

Wat heb je zelf al gevonden?
Xiaomi MI 9 Huawei Mate 20 Pro ( ik gebruik nu mijn 3de Huawei telefoon zeer tevreden!.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik twijfel erg aan de keuze die ik moet maken in deze prijsklasse. Ik ga ervanuit dat met de lancering van Huawai P30 serie. De p20 serie in prijs zal gaan dalen de komende weken. Nu heb ik weinig verstand van telefoons. Ik zou graag jullie hulp willen bij het maken van de beste keuze in de Prijscategorie. Het kan natuurlijk ook zijn dat jullie een andere telefoon op het oog hebben die ik niet gezien heb .

Beste antwoord (via benjamin19 op 05-04-2019 17:15)

• masterathome
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Wat mij heel goed bevalt en wat heel veel waar voor je geld biedt is een Nokia smartphone. Bijvoorbeeld de Nokia 9 PureView met uitstekende camera en Android One. Daarnaast is een goede tip om een toestel te kopen bij Tele2 met maandelijks opzegbaar abonnement. Je betaald dan dus voor een maand + overstapkosten maar je kunt dus als je geen Tele2 wilt direct opzeggen (heb ik ook gedaan met mijn Nokia 7 Plus) en dan kost het je daarna niets meer maar heb je toch met dikke korting en valt hij binnen je budget. Dit is een directe link naar wat je totale kosten zouden zijn (539,70).

Alle reacties

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
De Mate 20 pro is een wezenlijk ander toestel dan de P30 die gereleased is.
Die Mate 20 pro zal dan ook niet hard gaan dalen in prijs en is dus boven budget.

• benjamin19
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:16
ChinaGeek schreef op donderdag 4 april 2019 @ 14:39:
De Mate 20 pro is een wezenlijk ander toestel dan de P30 die gereleased is.
Die Mate 20 pro zal dan ook niet hard gaan dalen in prijs en is dus boven budget.
Ah oké! Bedankt voor de tip! Valt deze in elk geval af! Verder nog advies voor een ander toestel in deze prijsklasse?

• Jordy_413
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 31-10 19:19
9 euro boven je budget maar de OnePlus 6t?

Acties:
  • Beste antwoord

• masterathome
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Wat mij heel goed bevalt en wat heel veel waar voor je geld biedt is een Nokia smartphone. Bijvoorbeeld de Nokia 9 PureView met uitstekende camera en Android One. Daarnaast is een goede tip om een toestel te kopen bij Tele2 met maandelijks opzegbaar abonnement. Je betaald dan dus voor een maand + overstapkosten maar je kunt dus als je geen Tele2 wilt direct opzeggen (heb ik ook gedaan met mijn Nokia 7 Plus) en dan kost het je daarna niets meer maar heb je toch met dikke korting en valt hij binnen je budget. Dit is een directe link naar wat je totale kosten zouden zijn (539,70).

• Hermod
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-11 09:14
Ik heb nu 'n maandje m'n Honor View 20 en ben er heel tevreden van.
Bliksemsnel, goeie camera, gaatje in't scherm ipv notch (vind ik persoonlijk mooier), goeie batterijduur (2 dagen met voor mij intensief gebruik, 3 dagen bij beperkt gebruik is geen probleem), snel opladen (in een half uurtje 50% erbij, dus gewoon opladen tijdens 'mn woon werk verkeer 1x per dag en ik kan terug verder).

Nadeel: 128gb, niet uitbreidbaar. De 256gb versie was toen nog niet te verkrijgen (nu wel)

• luukw
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-11 12:56
Zelf zou ik de Mi 9 of de OnePlus 6T nemen
Pagina: 1