After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
@Raven
Ik heb Spare-IT een paar weken geleden hierover geïnformeerd met het verzoek dit aan te passen maar ik heb hier nooit een reactie op ontvangen.
Ik zal dit nu spelen via onze account manager om te kijken of we de druk wat kunnen opvoeren.
Ik heb Spare-IT een paar weken geleden hierover geïnformeerd met het verzoek dit aan te passen maar ik heb hier nooit een reactie op ontvangen.
Ik zal dit nu spelen via onze account manager om te kijken of we de druk wat kunnen opvoeren.
Welcome to the League of Draven
Bij pricewatch: HP NC375T PCI Express Quad Port Gigabit Server Adapter en pricewatch: HP NC380T PCI Express Dual Port Multifunction Gigabit Server Adapter gaat het nog mis.Euphanasia schreef op donderdag 4 april 2019 @ 13:40:
@Raven
Bij pricewatch: IBM INTEL I340-T2 ben ik niet zeker, maar het prijsverschil is daar bij MaxICT opvallend, daarnaast zowel nieuw als refurbished voor ongeveer dezelfde prijs
@Euphanasia

[ Voor 14% gewijzigd door Raven op 27-05-2019 09:04 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik ga er weer achteraan.
Bij deze 3 producten zijn ze in ieder geval verwijderd.
Bij deze 3 producten zijn ze in ieder geval verwijderd.
Welcome to the League of Draven