refurbished producten niet weergegeven als refurbished

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Van de week zag ik wat netwerkkaarten in de PW opvallend goedkoop bij SpareIT staan t.o.v. andere winkels. Na wat rondklikken bleek dat SpareIT refurbished kaarten verkoopt, maar die staan echter niet in de PW als refurbished aangegeven, die van Centralpoint bijv. juist wel.

Nou had ik bij een van die kaarten het popupje met link naar het meldpunt gebruikt, met de opmerking dat dit voor meer kaarten geld (met wat voorbeelden erbij), maar alleen de kaart waarvoor de report was ingediend bleek aangepast (of beter gezegd: prijs verwijdert i.p.v. naar refurbished lijst verplaatst), de genoemde voorbeelden niet, zie o.a.
pricewatch: HP NC360T PCI-E twee-poorts Gigabit serveradapter (412648-B21)
pricewatch: HP NC382T PCI Express Dual Port Multifunction Gigabit Server Adapter
Al vermoed ik dat er nog veel meer zijn, zo aandachtig heb ik nog niet gekeken :P

Moet ik nu elke kaart apart melden? :? Mochten er nog meer met dit probleem zitten.

[ Voor 7% gewijzigd door Raven op 04-04-2019 13:15 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
@Raven

Ik heb Spare-IT een paar weken geleden hierover geïnformeerd met het verzoek dit aan te passen maar ik heb hier nooit een reactie op ontvangen.

Ik zal dit nu spelen via onze account manager om te kijken of we de druk wat kunnen opvoeren.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Euphanasia schreef op donderdag 4 april 2019 @ 13:40:
@Raven

Ik heb Spare-IT een paar weken geleden hierover geïnformeerd met het verzoek dit aan te passen maar ik heb hier nooit een reactie op ontvangen.

Ik zal dit nu spelen via onze account manager om te kijken of we de druk wat kunnen opvoeren.
Bij pricewatch: HP NC375T PCI Express Quad Port Gigabit Server Adapter en pricewatch: HP NC380T PCI Express Dual Port Multifunction Gigabit Server Adapter gaat het nog mis.

Bij pricewatch: IBM INTEL I340-T2 ben ik niet zeker, maar het prijsverschil is daar bij MaxICT opvallend, daarnaast zowel nieuw als refurbished voor ongeveer dezelfde prijs :?

@Euphanasia O-)

[ Voor 14% gewijzigd door Raven op 27-05-2019 09:04 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
Ik ga er weer achteraan.
Bij deze 3 producten zijn ze in ieder geval verwijderd.

Welcome to the League of Draven