Namezero is weer lekker bezig :(

Pagina: 1
Acties:

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:02

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Kijk ik net in mijn SPAM-mail-box, zie ik dat Namezero gratiz het domein #######.com voor mij heeft geregistreerd. (Effe voor de duidelijkheid, #######.com is een betaald account bij hun) Ik kon 16-06-2001 bezwaar bij hun aantekenen, maar daar ben ik nu dus te laat voor. Nu staat dat domein dus GVD ook al bij hen :r en ik wil dat helemaal niet :(
Stel dat ik het naar Nederland wil halen, dan betaal ik me zeker helemaal bont en blauw, als ze het maar niet wagen met een *.nl domein want dan ga ik helemaal flippen.

Het domein wat ik "gratiz" heb gekregen is nog nieteens een Plus-domein, maar gewoon zo'n gratiz domein met een banner :r Als ze maar niet denken dat ik daar ook nog ooit geld voor ga betalen, wat een uitzuigers :(

20*350ZO45°

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:39
Op woensdag 25 juli 2001 17:23 schreef RDK_NL het volgende:
Hallo Allemaal,

Kijk ik net in mijn SPAM-mail-box, zie ik dat Namezero gratiz het domein xxx.cc voor mij heeft geregistreerd. (Effe voor de duidelijkheid, xxx.com is een betaald account bij hun) Ik kon 16-06-2001 bezwaar bij hun aantekenen, maar daar ben ik nu dus te laat voor. Nu staat dat domein dus GVD ook al bij hen :r en ik wil dat helemaal niet :(
Stel dat ik het naar Nederland wil halen, dan betaal ik me zeker helemaal bont en blauw, als ze het maar niet wagen met een *.nl domein want dan ga ik helemaal flippen.

Het domein wat ik "gratiz" heb gekregen is nog nieteens een Plus-domein, maar gewoon zo'n gratiz domein met een banner :r Als ze maar niet denken dat ik daar ook nog ooit geld voor ga betalen, wat een uitzuigers :(
Je bepaalt toch zelf met wie je zaken doet? Vanaf het begin heb ik die mensen met hun Namezero domein al meewarig aangekeken en toch mooi m'n gelijk gekregen :7 (Okay, bovenstaande is een beetje geinspireerd doordat andere mensen tot 2x toe een door mij gewenste naam al hadden geregd bij zo'n gratis domeinboer en er vervolgens niets mee deden.)

Wat ik trouwens niet snap is dat je die urls hier rond loopt te spammen terwijl je .nl nog wil reggen. Registreer dan eerst .nl voordat je het rondkakelt. Er lopen hier genoeg mensen rond die nl voor een paar euro het domein kunnen claimen -> ben je weer de klos. Pak dus nu je creditcard, zoek een domeinboer hier in nl uit die particulieren doet en registreer hem. Zorg uiteraard wel dat de contracten etc. in orde zijn.

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:02

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Op woensdag 25 juli 2001 17:32 schreef Rukapul het volgende:

[..]

Je bepaalt toch zelf met wie je zaken doet? Vanaf het begin heb ik die mensen met hun Namezero domein al meewarig aangekeken en toch mooi m'n gelijk gekregen :7 (Okay, bovenstaande is een beetje geinspireerd doordat andere mensen tot 2x toe een door mij gewenste naam al hadden geregd bij zo'n gratis domeinboer en er vervolgens niets mee deden.)

Wat ik trouwens niet snap is dat je die urls hier rond loopt te spammen terwijl je .nl nog wil reggen. Registreer dan eerst .nl voordat je het rondkakelt. Er lopen hier genoeg mensen rond die nl voor een paar euro het domein kunnen claimen -> ben je weer de klos. Pak dus nu je creditcard, zoek een domeinboer hier in nl uit die particulieren doet en registreer hem. Zorg uiteraard wel dat de contracten etc. in orde zijn.
Ja, je hebt gelijk, maar dat ####### gedoe ben ik nu een beetje beu, dus als ze zin hebben, doen ze het maar, dan hebben ze wel pech want ik ga er toch niet voor betalen.

Rukapul: Bedankt voor de medewerking ;)

20*350ZO45°

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:39
Done :)

Maar registreer dat domein nou gewoon ff joh. Overigens vind ik de door jou gewenste naam wel vervangbaar, want je kunt best wat variaties bedenken.