Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Wat denken jullie? Heb nu een Samsung S7 en wil graag wat nieuws, zie dat deze aan elkaar gewaagd zijn, ik weet dat er ook nog de normale Huawei P20 is, maar die heeft geen OLED. Het belangrijkste vind ik:

Wensen / eisen
Goede camera kwaliteit, zowel film als foto.
Foto moet snel te maken zijn, wil geen 1-2 seconden moeten wachten.
• Telefoon moet snel zijn met openen van apps.
Batterij vind ik belangrijk, loop nu hele dag met spaarstand aan omdat het anders niet werkbaar is.
• Snelle laadtijd voor als ik onderweg ben.
• 3.5mm jack maakt niet uit, zijn converters voor.

Wat denken jullie? heb totaal geen ervaring met Huawei.

Budget
400-500 eu

Waarom ik twijfel?
Ik heb alleen ervaring met Samsung telefoons, nooit een Huawei gehad.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2019 11:22 ]

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:42
Lees de review's door en probeer ze in de winkel. Dat beantwoordt je vragen.

• MarnickS
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 04-11 11:36
Ik weet niet wat je budget is maar aangezien je oudere toestellen noemt is de Xiaomi Mi 9 misschien ook nog een optie.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:48

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Je openingspost is al vrij compleet, maar toch ontbreken er nog wat dingen. Zou je het volgende willen toevoegen:
- Budget
- Wensen/eisen betreft specificaties
- Waarom deze toestellen en waar twijfel je tussen?

Op die manier kunnen we je een stuk beter adviseren.

Verwijderd

Topicstarter
rens-br schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 08:51:
@Verwijderd welkom op Tweakers.

[mbr]Je openingspost is al vrij compleet, maar toch ontbreken er nog wat dingen. Zou je het volgende willen toevoegen:
- Budget
- Wensen/eisen betreft specificaties
- Waarom deze toestellen en waar twijfel je tussen?

Op die manier kunnen we je een stuk beter adviseren.[/]
Thanks, ik heb het aangevuld.

• MarnickS
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 04-11 11:36
De Huawei P30 is nu (tweedekans) €701 bij Coolblue, al is dat nog ver buiten je budget.
https://www.coolblue.nl/tweedekans-product/727402

Daarnaast kan ik dus ook nog (zoals ik al eerder gedaan heb) de Xiaomi Mi 9 aanraden. Die past wel binnen je budget en heeft alles wat je noemt. De batterij is iets minder maar die zou het prima een dag vol moeten houden en als je zuinig doet haalt hij ook wel 2 dagen.
reviews: Xiaomi Mi 9 - Vliegende start in Nederland

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een Huawei toestel kopen, lees echter al maanden over spionage, mogelijke backdoors in de software. Zou het een stunt zijn van Amerika om de verkoop te laten dalen of zou er een kern van waarheid in zitten? Voor mij het belangrijkste, is het slim als consument een Huawei toestel te kopen?

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:42
Van alle spionage gevallen bekend weten we dat elk land spioneert. Wat je je moet afvragen, heb je iets waar een spion in geïnteresseerd is? Landsgeheimen of industriële geheimen?
Zo niet, ben je niet interessant genoeg om bespioneerd te worden. Zo wel, dan heb je hoop ik mensen die veilige apparatuur kunnen leveren en heb je ons niet nodig.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:48

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd ik heb je topic samengevoegd met deze, aangezien twee aankoopadvies topics een beetje teveel van het goede zijn.
Pagina: 1