warcraft 2 draaien onder win2k met geluid

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Hoi mensen,

Ik wil weer is lekker warcraft 2 gaan spelen. Alleen nu vind de setup.exe mijn geluidskaart niet :( Ik heb een guillemot maxi sound fortissimo. ALs ik autodetect doet zegt ie 'no audio' en als ik zelf wat pruts (heb soundblaster, soundblaster pro, soundblaster 16 & AWE geprobeert, op diverse poorten --> werkt niet) werkt dat ook niet.

Er zijn ook geen dos drivers beschikbaar op de guillemot site voor deze kaart.

Iemand enig idee hoe ik dit toch aan de praat kan krijgen zonder andere of 2e geluidskaart?

Verwijderd

Misschien dat het hiermee werkt: http://www.ece.mcgill.ca/~vromas/vdmsound/ :?

Verwijderd

krijh hem ook niet meer geinstalleerd onder win2k server
:(

• Morgoth
Hmmz, thanx marius, dat werkt! :P

Krijg hem wel gewoon geinstalleerd in w2k pro. Alleen nu ander probleem (deed zich ook alvoor zonder die vdmsound):

M'n muis wil alleen bewegen in de bovenste helft van m'n beeld :? Dus als ik verder naar onder wil doet ie dat dus niet, dat schiet natuurlijk nog niet op :(

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:43

me1299

$ondertitel

Ik hem net zo goed niet kunnen branden voor je dus >:)

Kan je niet booten in <DOS> en met een paar drivertjes kijken of je het aan de praat krijgt?

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 18:46 schreef morgoth het volgende:
...

M'n muis wil alleen bewegen in de bovenste helft van m'n beeld :? Dus als ik verder naar onder wil doet ie dat dus niet, dat schiet natuurlijk nog niet op :(
dat had ik ook met theme park op me 486 :P nooit op kunnen lossen, heel vaag, op andere pc's deed ie t prima...

• Morgoth
Hmmz hij doet het nu prima hier op deze pc :)

Had de war2.ini ff geedit en vidmouse op 1 gezet ipv op 0. Alleen op een andere pc (we willen met netwerk spelen) flipt het beeld heel erg :? Hij heeft ook win2k en een voodoo3 2000. Iemand enig idee?

• Gormandize
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-11 16:23
Als echt niks helpt dan de battle.net editie aanschaffen, het is het waard :).

Verwijderd

ik heb hem nu alleen single player.. doet het goed op win ME

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-11 16:49

koornee

3!

dat met het geluid heb ik ook.

het achtergrond geluid doet ut wel, maar het gewone geluid (stemmen en gevecht geluid), die doen ut dus niet. maar hij herkent hem wel in de setup.exe.

ook in win2000

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

Pagina: 1