Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Standalone zonnepanelen voor tuinhuis of solar sokkels

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• cricque
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:12
Ik ben dus op zoek naar een standalone systeem dat ik op het tuinhuis zou kunnen zetten
Aangezien er verharding is rondom het huis (en de vorige eigenaar heeft geen tijdelijke wachtbuis/kabel voorzien) zal het moeilijk worden om via de kruipkelder te gaan. Via de buitenstopcontacten die voorzien zijn, moet ik het terras openbreken of veel klinkers uit halen. Dus ben ik op zoek naar een compact mini systeem.

Liefst dat 220 kan geven dat ik philips hue calla sokkels kan zetten

Nu een alternatief is nog altijd gewoon grondspies (sokkel) met solar paneel erin. Die ook echt werken, Dus niet het spotjs van alibaba ofzo. Idealiter met vervangbare batterij.

Open voor suggesties

pvoutput

Alle reacties

• busscherski
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Kies hier maar iets van uit. Gewoon een kant en klaarproduct, zal in de winter niet heel veel uren kunnen branden maar dat kan een zelfbouwsysteem ook niet snel.

https://www.google.com/se..._AUIDygC&biw=1920&bih=937

Of anders toch echt even een kabel trekken. Dat moet toch kunnen in een dagje? En dan kun je zelfs een grid-connected systeem maken.

7,945 kWp, Atlantic Explorer 3 270 coil, 5 kW Panasonic monobloc H serie, Tesla Model Y RWD (2024)