nieuwe videokaart installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• svanzon
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 15:07
als je nu een nieuwe videokaart wil installeren kun je dan het beste de oude (pci)eruithalen en alleen die nieuwe (agp)erin steken of gewoon die andere dŽr in laten hangen en dat je ze dan allebei tegelijk kunt laten draaien.

En als je hem eruit haalt hoe moet je dat dan doen gewoon eerst drivers van oude kaart uninstalleren > kaart eruithalen > nieuwe kaart erin doen > nieuwe drivers installeren. Of moet doe ik het dan verkeert.

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Gewoon je nieuwe kaart in je AGP slot douwen, dan vraagt hij vanzelf wel om de drivers.

They made me do it.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Je kan ook idd de oude drivers eerst uninstallen .. maar is niet noodzakelijk

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• svanzon
  • Laatst online: 22-08 15:07
kan ik ze dan ook tegelijk laten draaien

• spine
  • Niet online

spine

VISHUDDHI

zou kunnen maar daar wordt je systeem niet sneller van........

[BSDFreaks.nl] [www.Dark-Future.org] [Alizarin.nl]

• loquitos
  • Laatst online: 12-09-2017

loquitos

die without honour

heb je dan 2 agp poorten ? :Y)
Nou ja.. 1xPCI en 1x AGP moet kunnen. Er kan overigens maar 1 primary display zijn en daar moet je wel bij op letten.

Het is trouwens geen nieuw fenomeen om 2 videokaarten in je systeem te hebben (nu heb je lekker dual-head kaartjes). In de CAD/CAM wereld is het allang standaard om 2 videokaarten te hebben. Kweet niet hoelang precies maar zeker rond 1988 had je ze al. :z

AMD Athlon 1200@1200, ABIT KT7, 512 MB PC133, Maxtor 30GB 7200 rpm, Quantum 2GB SCSI, Adaptec 2940AU, Plextor 12/4/32, Plextor 32, Pioneer 105s DVD, Iomega 100MB Zip, SB 5.1 Live, Miro PCTV, USR Sportster 28k8e, Intel Pro 100 NIC, GeForce 2MX-32DDR

Verwijderd

check even de BIOS of de init display firts op AGP staat ipv PCI

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 17:27 schreef sPiNe het volgende:
zou kunnen maar daar wordt je systeem niet sneller van........
Ik merk er zelf niet zo veel van op het werk. 1 AGP en 1 PCI videokaart met allebei een scherm eraan levert niet veel minder prestatie van 1 kaart. Was wel wat gevogel om alles initieel netjes te laten draaien maar daarna geen problemen meer.

Overigens is 1tje voor proggen en de ander voor resultaat bekijken dus misschien niet een echt zware belasting :P
Pagina: 1