Ik heb twee weken geleden besloten om mijn eerste PC te kopen en ik ben direct begonnen met onderzoeken naar welke onderdelen ik nodig denk te hebben. Ik heb een budget opgesteld van maximaal 2000 euro. Ik zou graag het volgende van mijn PC willen :
- 144 fps 1440p gamen
- Multitasken (Youtube filmpje kijken en FL Studio tegelijkertijd, Twitch stream open staan terwijl ik door Reddit scroll)
- Geen hete/ luide bak
- Na een tijdje de keuze hebben om te overclocken
Ik zou graag titels als Battlefield 5, Rainbow Six Siege, Forza Horizon 7 willen spelen op +/- 144 fps op 1440p
Programma's die ik vaak wil gebruiken zijn FL Studio en de gewoonlijke programma's zoals Word en Excel.
Ik heb dus het volgende lijstje gemaakt met daarin de onderdelen die ik denk nodig te hebben met als de mogelijkheid om te overclocken in mijn achterhoofd. Aan jullie de vraag of dit lijstje ervoor zal zorgen dat ik de dingen die ik wil doen er zonder moeite mee kan doen en of er misschien onderdelen zijn waar ik beter voor zou kunnen kiezen.
Hier het lijstje met daarin de onderdelen die ik denk nodig te hebben :
Waar besteed ik teveel aan, wat kan ik beter vervangen, ik hoor het graag!
Alvast bedankt voor je tijd!
- 144 fps 1440p gamen
- Multitasken (Youtube filmpje kijken en FL Studio tegelijkertijd, Twitch stream open staan terwijl ik door Reddit scroll)
- Geen hete/ luide bak
- Na een tijdje de keuze hebben om te overclocken
Ik zou graag titels als Battlefield 5, Rainbow Six Siege, Forza Horizon 7 willen spelen op +/- 144 fps op 1440p
Programma's die ik vaak wil gebruiken zijn FL Studio en de gewoonlijke programma's zoals Word en Excel.
Ik heb dus het volgende lijstje gemaakt met daarin de onderdelen die ik denk nodig te hebben met als de mogelijkheid om te overclocken in mijn achterhoofd. Aan jullie de vraag of dit lijstje ervoor zal zorgen dat ik de dingen die ik wil doen er zonder moeite mee kan doen en of er misschien onderdelen zijn waar ik beter voor zou kunnen kiezen.
Hier het lijstje met daarin de onderdelen die ik denk nodig te hebben :
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-8700K Boxed | € 413,43 | € 413,43 |
1 | Gigabyte Z390 Aorus Pro | € 191,- | € 191,- |
1 | MSI GeForce RTX 2080 Ventus 8G | € 720,- | € 720,- |
1 | Fractal Design Meshify C White - TG | € 84,90 | € 84,90 |
1 | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 71,99 | € 71,99 |
3 | Corsair LL120 RGB LED (Single pack), 120mm | € 22,99 | € 68,97 |
1 | G.Skill Trident Z RGB F4-3200C16D-16GTZR | € 133,50 | € 133,50 |
1 | Corsair RM650x (2018) Zwart | € 101,- | € 101,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.784,79 |
Waar besteed ik teveel aan, wat kan ik beter vervangen, ik hoor het graag!
Alvast bedankt voor je tijd!
[ Voor 52% gewijzigd door Talhah op 04-04-2019 17:39 ]