Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:18
Ik had een Oneplus X, als vervanger van mijn Oneplus One, beviel niet dus na een jaar terug gegaan naar de Oneplus One en de X in de kast gelegd.

Kort daarna hadden we op werk een test toestelletje nodig, dus de X geruild voor een 24" Iiyama monitor. Telefoon gereset, telefoon geactiveerd met een Google accountje dat we op werk hebben voor test doeleinden.

Vandaag vonden we de telefoon terug in de kast, al een tijdje niet meer nodig gehad, ik mocht 'm terug hebben voor nop :D

Uiteraard wisten we inmiddels het patroon niet meer, dus telefoon gereset naar factory, Google account ingeven, done. Nou nee dus "log in met het Google-account dat eerder was gesynchroniseerd op dit apparaat". Goed, nu blijkt dus iemand het wachtwoord van dat Google testaccount veranderd te hebben en niet bijgewerkt in Keepass.

Dus, we klikken op wachtwoord vergeten, en Google vraagt om het hersteladres voor dat Google account. En dat hersteladres is ons niet bekend :X reg*****@mei*****.com. De eerste 3 letters van het e-mail adres komen overeen met wat wij gebruiken voor test accountjes, en de eerste 3 letters komen overeen met die van onze domeinnaam, maar wij hebben geen .com adressen, alleen .nl en .eu

Dat dus, iemand ideeën? Ik wilde er eigenlijk LineageOS op zetten en misschien in gebruik nemen, misschien door verkopen.

Wat heb ik al geprobeerd

Start in recovery modus, wipe data and cache

Wat ik niet geprobeerd heb

Recovery modus
Advanced > Format data
Advanced > Ver 1.0

Want ik weet simpelweg niet wat dat doet, doet format data bijvoorbeeld de hele telefoon leeg halen, of blijft het OS er op staan?

[ Voor 8% gewijzigd door FastFred op 03-04-2019 22:24 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@FastFred hoe vervelend dit ook is, gaat je vraag over het omzeilen van de FRP lock en dat is niet toegestaan op Tweakers.

Hier komt dus een slotje op.

Dit topic is gesloten.