Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 407469

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een macbook air 2015 met Mac os Mojave 10.14.3

Ik wil de laptop als ik op kantoor ben graag kunnen uitbreiden naar 2 externe beeldschermen. Deze macbook heeft maar 1 Thunderbolt 2 aansluiting. Dus alle winkels zeggen dat het niet gaat. Toch heb ik iets gevonden op internet waarmee het zou kunnen alleen twijfel ik of het ook daadwerkelijk lukt.

Ik heb na heel lang zoeken heb ik het volgende gevonden:

de Matrox dualheadgo
pricewatch: Matrox DualHead2Go Digital SE

Alleen twijfel ik of dit besturingssysteem werkt op dit apparaat. Kan iemand mij hiermee helpen?

Of heeft iemand een andere oplossing voor mij.

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

De SE variant gaat in ieder geval niet werken onder macOS (omdat het gebruik maakt van DisplayPort MST, wat nog steeds niet wordt ondersteund in macOS :(). Daarom heeft Matrox de pricewatch: Matrox DualHead2Go Digital ME, welke wel compatible is met macOS. Of deze ook compatible is met Mojave 10.14 is nog de vraag, aangezien dit niet expliciet wordt vermeld. Let wel op dat de maximale resolutie 1920x1200 per scherm is (en je de boel via DVI-D aansluit).

[ Voor 3% gewijzigd door Daedalus op 03-04-2019 22:36 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/