Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Ok, het gebeurd niet vaak, maar ik ben echt mega gefrustreerd :)

op de Samsung Galaxy S8 van mijn vrouw is het na de laatste Android update echt een ramp met de whatsapp meldingen.
Weer hebben alles redelijk op orde, maar er is dus nog een melding die we niet weg krijgen.

Op het moment van ontvangen van een appje, komt er een ballonnetje al la facebook messenger in beeld, en we krijgen dit met geen mogelijkheid weg.

zie hieronder voor een voorbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2ugz32v.jpg

Mijn vraag is dus, hoe krijg ik deze melding weg. Google heeft het antwoord -kennelijk- nog niet, en alle instellingen over notificaties zijn dusdanig verwarrend dat ik er niet uit kom.
Tevens heb ik al 4 verschillende mensen (inclusief een puber haha) er naar laten kijken, en niemand komt er uit...:(

Is er toevallig iemand met de oplossing?

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Beste antwoord (via ZTeeVeR op 03-04-2019 22:28)

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:26
Zelf geen Samsung maar op internet zag ik een verwijzing naar deze instelling: "Settings -> Advanced features -> Smart pop-up view". Misschien helpt het om deze uit te zetten?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Gebruik je de originele Whatsapp of een beta van whatsapp? Ik denk dat dit niet door de update van de S8 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
Gismo1979 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:04:
Gebruik je de originele Whatsapp of een beta van whatsapp? Ik denk dat dit niet door de update van de S8 komt.
uuuuh, hoe weet ik dat? het is versie 2.19.81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
Die versie heb ik ook, maar heb niet de vorm meldingen die je meldt.
Ik gebruik geen beta, maar het lijkt me dat als je een beta draait je dit onder help zou moeten zien.

Wat gebeurd er als je de melding ingedrukt houdt?
Draait ze wel de stock thema? De update naar pie schijnt problemen te geven als je update met een costum thema. Volgens mij is dit dan te herstellen door het standaard thema in te stellen.

Een andere optie is misschien om whatsapp opnieuw te installeren.

Ehh: andere optie. Is dit geen snelkoppeling naar een chat in whatsapp??

[ Voor 7% gewijzigd door Gismo1979 op 03-04-2019 22:18 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3 Henk 'm!

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:26
Zelf geen Samsung maar op internet zag ik een verwijzing naar deze instelling: "Settings -> Advanced features -> Smart pop-up view". Misschien helpt het om deze uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:02

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik heb je titel even aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
JdJtA schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:18:
Is inderdaad misschien ook wel een oplossing. Bij mij is die in ieder geval niet aangevinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
JdJtA schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:18:
En dat wat het dus! enorm bedankt! (ook namens een -nu minder- gefrustreerde echtgenoot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
Heb ik ook weer wat geleerd. Weet ik gelijk waar die functie voor is :) :)
Pagina: 1