Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

bios-update van hele oude versie naar allerlaatste versie?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Expresso
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 29-11 11:13
Ik heb een acer aspire xc-780, en soms krijg ik het bios scherm helemaal niet te zien. Als ik het booten door laat gaan, dan komt het uiteindelijk wel goed met mijn scherm.

Nu, is de logische stap een bios update. Echter is mijn huidige bios best wel een oude en er zijn verschillende updates beschikbaar. Die updates zijn allemaal van verschillende grotes en na een bepaalde versie komt er zo 2MB bij de omvang van de download.

Is het veilig om gewoon de allernieuwste bios te installeren, of kan ik beter al die updates één voor één installeren om uiteindelijk bij de laatste versie uit te komen?

Beste antwoord (via Expresso op 04-04-2019 11:56)

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:15

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heb je de release notes gelezen die meegeleverd worden? En de instructies voor het updaten? BIOS versies zijn in principe losstaand ipv aanvullend, de hele ROM wordt opnieuw geschreven namelijk.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:15

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heb je de release notes gelezen die meegeleverd worden? En de instructies voor het updaten? BIOS versies zijn in principe losstaand ipv aanvullend, de hele ROM wordt opnieuw geschreven namelijk.

Commandline FTW | Tweakt met mate