Beste @medetweakers,
Door een stomme
FOUT heb ik tijdens een stressvolle opdracht (ik moest een linux XFCE boot USB maken voor collega) vergat ik de juiste USB schrijf te selecteren en heb ik per ongeluk mijn aan PC aangesloten NTFS backupdrive met het Programma RUFUS ISO wiriter voor OS, in mijn geval Linux Mint Xfce 19 gemaakt.
Ik realiseerde te laat dat het wel erg lang duurde de Boot USB maken en heb de procedure afgebroken:
Maar nu staat er een Linux XFCE boot Fat32 partitie op mijn NTFS en zijn alle backups verdwenen (Zie bijlage)

Alle leveranciers van restore apps vragen vele EURO's:
EaseUS= 67eur, Getdataback ?!eur, Recuva 30eur ofzo etc.
Maar die laaste twee duren een eeuwigheid:

Mijn vraag:
Zijn er gratis alternatieven (opensource etc?!) even betrouwbaar. Of andere meer geavanceerde oplossingen?! Ik ben handig met "alles met een stekker"dus jullie kunnen LOS gaan...
Door een stomme

Ik realiseerde te laat dat het wel erg lang duurde de Boot USB maken en heb de procedure afgebroken:
Maar nu staat er een Linux XFCE boot Fat32 partitie op mijn NTFS en zijn alle backups verdwenen (Zie bijlage)

Alle leveranciers van restore apps vragen vele EURO's:
EaseUS= 67eur, Getdataback ?!eur, Recuva 30eur ofzo etc.
Maar die laaste twee duren een eeuwigheid:

Mijn vraag:
Zijn er gratis alternatieven (opensource etc?!) even betrouwbaar. Of andere meer geavanceerde oplossingen?! Ik ben handig met "alles met een stekker"dus jullie kunnen LOS gaan...
Verstand van 'Alles' van 'Niets'