Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjchriz
  • Registratie: Maart 2017
  • Niet online
ik heb numn 2de skmei digitaal horloge. gewone digitale klokjes, de laatste kostte 13 euro. werkt perfect.

alleen nu zocht ik naar een bluetooth horloge. zodat ik me niet druk hoef te maken of de tijd wel klopt, en skmei heeft die ook.

heeft iemand ervaringen daarmee?

en hoe werkt zoiets? ik vertrouw erop dat de hardware wel goed zit. alleen de software... het connect dan met je telefoon. moet je dan de Chinese app gebruiken? of is dat een universele technologie waar iedereen apps voor kan maken?

want de horloges hebben goede reviews alleen de mensen klagen over de smartphone app..

bedankt bij voorbaat voor reacties :D

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@jjchriz zelf geen ervaring ermee, maar de kans is erg groot dat je de App van de Chinese leverancier moet gebruiken en daar geen alternatief voor is. Wat voor dingen heb je overigens gevonden?

En wat is het budget? Ik heb zelf de Amazfit Bip en daar heb ik destijds 50 euro voor betaald. Dat is van een Xiaomi dochter en heeft zelf al een vrij goede standaard app. Daarnaast zit er ook een enorme levendige community omheen. Als je geïnteresseerd bent kan je de reviews eens lezen: pricewatch: Xiaomi Huami Amazfit Bip Zwart (Zwart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjchriz
  • Registratie: Maart 2017
  • Niet online
oke top, dankjewel. sorry late reactie. ik bekijk het artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-09 15:00

Hak

Heb zo'n goedkope Chinese smartwatch met stappenteller, slaapanalyse, hartslagmeter, bloeddruk etc. Kostte iets van 15 euro, maar ik ben echt onder de indruk wat zo'n ding kan en doet. De app staat gewoon in de app store en is in prima Engels. De app synchroniseert de gegevens tussen het horloge en m'n telefoon. De app doet verder de analyse van de data die het horloge gemeten heeft.