Toon posts:

Wijziging user review Skunkmaster - akzr

Pagina: 1
Acties:
  • 471 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het volkomen onterecht dat ik 2 sterren heb gekregen voor communicatie van akzr terwijl ik hem elke dag op de hoogte heb gehouden van het product.

Jullie kunnen mijn DM's nakijken, ik heb zelfs een doktersverklaring waarin staat dat ik Ischias heb beknelde zenuw onderaan mijn rug waardoor ik zeer ernstige pijnen in de zenuwen van mijn heupen tot mijn tenen heb.

NU gaat het iets beter maar ik heb wel eens 3 maanden achterelkaar op bed gelegen.

Ik heb vaker een fout gemaakt met verzenden en vond het eng om prive zaken te vertellen maar ik besef dat dit belangrijk is als een deal niet doorgaat.

Zwartmaken opruien en mij als oplichter betichten vind ik geen stijl.

MIjn Eis is 5 sterren voor de communicatie, hij zet zelfs in zijn beschrijving hoe vaak ik hem heb op de hoogte gehouden had! Dat was iedere dag! 8)7 |:( :(

Of beide reviews volledig verwijderen want ik vind dit waanzin

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2019 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker bezig weer Skunk. Nu nog een wraakreview terugschrijven en dan hier komen smeken dat je akkoord gaat met verwijderen van beide reviews 8)7

https://tweakers.net/aanbod/rating/681696/

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2019 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@Verwijderd , je solliciteert naar een ban?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Intern afgehandeld.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.