Ik ben op zoek naar informaticus voor het bedrijf waar ik werk.
Ik post dit bericht NIET omdat ik rechtstreekse werving via het forum wil doen maar zodat ik zou weten waarnaar ik op zoek ben.
Zelf heb ik geen (echte) achtergrond in informatica waardoor ik niet weet welke opleiding wat inhoud (Belgie).
Ik zou dus graag weten welke opleiding strookt (of toch zoveel mogelijk) met de taken die, die persoon kan krijgen.
De mogelijke taken zijn zeer divers:
*Installatie, onderhoud PC's van werknemers (drivers, programma's, hardware, backups nemen...)
*In kaart brengen van ons bedrijfsnetwerk zowel fysisch als logisch
*Eenvoudige taken in linux uitvoeren (command-line)
*Accounts beheren (active directory) - Windows server
*Beheren virtuele machines (VMware)
*Eenvoudige scripts schrijven (ex. bash, batch, php,...)
*Beheer van het netwerk (NAS'en, servers, switchen, ...)
*...
Achtergrond: momenteel worden alle bovenstaande taken uitgevoerd door een persoon die reeds bij ons werkt maar zijn taken wil afbouwen.
Daarom zoeken we iemand ter vervanging/bijstand. Geen enkele taak is een dealbreker, hoe meer gekend is hoe beter.
Bij echte moeilijke problemen/vragen worden we bijgestaand door een extern bedrijf.
Dus welke Belgische opleiding is een mogelijke match?
(Industrieel ingenieur informatica, bachelor toegepaste informatica, graduaat programmeren, graduaat netwerkbeheer, ...)
Ik post dit bericht NIET omdat ik rechtstreekse werving via het forum wil doen maar zodat ik zou weten waarnaar ik op zoek ben.
Zelf heb ik geen (echte) achtergrond in informatica waardoor ik niet weet welke opleiding wat inhoud (Belgie).
Ik zou dus graag weten welke opleiding strookt (of toch zoveel mogelijk) met de taken die, die persoon kan krijgen.
De mogelijke taken zijn zeer divers:
*Installatie, onderhoud PC's van werknemers (drivers, programma's, hardware, backups nemen...)
*In kaart brengen van ons bedrijfsnetwerk zowel fysisch als logisch
*Eenvoudige taken in linux uitvoeren (command-line)
*Accounts beheren (active directory) - Windows server
*Beheren virtuele machines (VMware)
*Eenvoudige scripts schrijven (ex. bash, batch, php,...)
*Beheer van het netwerk (NAS'en, servers, switchen, ...)
*...
Achtergrond: momenteel worden alle bovenstaande taken uitgevoerd door een persoon die reeds bij ons werkt maar zijn taken wil afbouwen.
Daarom zoeken we iemand ter vervanging/bijstand. Geen enkele taak is een dealbreker, hoe meer gekend is hoe beter.
Bij echte moeilijke problemen/vragen worden we bijgestaand door een extern bedrijf.
Dus welke Belgische opleiding is een mogelijke match?
(Industrieel ingenieur informatica, bachelor toegepaste informatica, graduaat programmeren, graduaat netwerkbeheer, ...)