Gezocht extension/programma dat willekeurig websites zoekt

Pagina: 1
Acties:
  • 388 views

• tweakmember
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 31-08-2023
Hallo
Ik vroeg mij af of er een extension/programma bestaat dat automatisch willekeurig websites opzoekt
om zo een totaal verkeerd zoek geschiedenis op te bouwen bij bijvoorbeeld google of youtube?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-10 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Ik zou denken aan web-o-random, maar eerder je ook trackers blokkeren en ip adres rouleren via een VPN als windscribe.nl om hetzelfde doel te bereiken.

Daarnaast biedt Google ook een mogelijkheid om de verzamelde informatie over je zoekgeschiedenis en bezochte websites op te schonen.

[ Voor 6% gewijzigd door 3x3 op 03-04-2019 16:38 ]

| live and give like no one else |

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Zelfs bij veel random meuk, blijft dat allemaal naar 1 IP-adres gaan. En dit verstoord alleen maar de zoekopdrachten. Of wil je je bezoekjes aan Tweakers voortaan van random gebeurtenissen laten afhangen en je volledig internetgebruik alleen nog maar random sites bezoeken?

Als je je zorgen maakt over je bubbel en wat google van je weet, dan gaan random zoekopdrachten niet werken. Dan moet je google gaan negeren en een andere search-engine gebruiken, Gmail eruit gooien en ergens een dumbphone vandaan halen. Misschien moet je vervolgens TOR gaan overwegen, of ergens bij een bulletproof hoster die bitcoins accepteert een VPSje afnemen, waar je je eigen VPN op draait.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Dit is wel een erg karige OP. Bovendien is dit niet het juiste subforum (ik zou iets als CSA kunnen voorstellen, maar ook daar wordt een stuk meer eigen inzet verwacht). Dit topic gaat op slot.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Dit topic is gesloten.