Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
Hmm die heb ik dacht 4 maanden geleden al 'gehad'. Vond hem niet boeiend.
nee ik heb er helemaal nix vanOp woensdag 25 juli 2001 16:56 schreef Smoothy_ het volgende:
Heb je een paar links (geen warez links dus) of screenshots?
alleen heb ik em dus ergens zien staan op een site
wil dus dingen als screenshots en info hebben om te oordelen over die game
dus helaas
Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
Verwijderd
Ik ook niet. speelde irritant. Moest elk stuk pad apart aanleggen. Grafisch ook geen topper.Op woensdag 25 juli 2001 16:56 schreef IceStorm het volgende:
Hmm die heb ik dacht 4 maanden geleden al 'gehad'. Vond hem niet boeiend.
Ik weet niet, ik heb laatst wel Zoo Tycoon gehad.. was wel lache, maar ik heb op het moment het geduld niet voor dat soort spellen.
Ik heb hem wel een paar x gespeeld, maar ging heel snel vervelen.
Je moet alleen een paar liften plaatsen en dan wat routes maken.
K vind de levels eigenlijk veels te klein...
Je moet alleen een paar liften plaatsen en dan wat routes maken.
K vind de levels eigenlijk veels te klein...
Verwijderd
huhOp woensdag 25 juli 2001 19:39 schreef Bigs het volgende:
Ik heb laatst wel Zoo Tycoon gehad.. was wel lache, maar ik heb op het moment het geduld niet voor dat soort spellen.
Anyway ik heb de volledige versie van Ski Resort Tycoon, is wel grappig om een keer te spelen, maar dan heb je het wel gezien. Mijn vriendin vindt het wel leuk om te spelen, vandaar dat ik het nog bewaard heb.
Ik heb hem dus ook ge...eeeuuh...."kocht" maar hij zuigt, zulke spellen zijn altijd wel leuk maar dit spel hoef je niet te...euuh...kopen
Skiresort tycoon is gaaf!
Vooral na het installeren van de patch, als het 3d gedeelte beter werkt.
Ben altijd al een grote fan geweest van tycoon spellen en ben een ski liefhebber, dus wat wil je nog meer
Voor mensen die deze tik niet hebben, kan ik me voorstellen dat het spel erg saai is. Graphics en geluid zijn niet echt fantastisch
Ze mogen wel een vervolg maken wat echt een topper is eigenlijk...
Ben altijd al een grote fan geweest van tycoon spellen en ben een ski liefhebber, dus wat wil je nog meer
Voor mensen die deze tik niet hebben, kan ik me voorstellen dat het spel erg saai is. Graphics en geluid zijn niet echt fantastisch
Verwijderd
screenies?Op donderdag 26 juli 2001 18:50 schreef RobbertC het volgende:
Skiresort tycoon is gaaf!
Ik heb dit spel ook eens geinstalleerd van een "theelicht" DVD'tje maar ik vond het echt zwaar tegenvallen.
Het is in de verste verte niet met Transport Tycoon of Rollercoaster Tycoon te vergelijken. Die zijn namelijk echt vele malen beter
.
Het is in de verste verte niet met Transport Tycoon of Rollercoaster Tycoon te vergelijken. Die zijn namelijk echt vele malen beter
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Ik vind dat het er gewoon uitziet als een rollercoaster tycoon kloon maar dan in een ski-jasje...
Plz proef mie rong...
Plz proef mie rong...
Verwijderd
Waar haal je deze patch?Op donderdag 26 juli 2001 18:50 schreef RobbertC het volgende:
Alsjeblieft
Deze patch zorgt er voor dat je kunt kiezen uit een aantal verschillende opties bij de 3d view: mooi, voor snelle computers, normaal en niet zo mooi, voor langzame computers.
Deze patch zorgt er voor dat je kunt kiezen uit een aantal verschillende opties bij de 3d view: mooi, voor snelle computers, normaal en niet zo mooi, voor langzame computers.
Pagina: 1