Zoals de titel al aangeeft kan ik na de laatste update dus geen gebruik meer maken van mijn phone app, de app waarmee je belt en gebeld word.
Hierdoor kan ik dus niet bellen of naar mijn voicemail luisteren.
Als ik deze app wil openen crash hij simpelweg iedere keer.
De software die er nu op staat is de allerlaatste update die samsung heeft vrij gegeven, waar dus ook een nieuwe UI bij zat, deze update is android 9.0 en de versie one UI 1.0, de telefoon betreft een Samsung galaxy s8.
Ik heb al geprobeerd de telefoon opnieuw op te starten, de app geforceerd e sluiten en dan weer te openen.
Ik weet iets van deze dingen af maar lang niet veel, dus als iemand misschien een idee heeft wat het zou kunnen zijn.
Voor deze update had ik nergens last van en deed deze app het gewoon.
Hierdoor kan ik dus niet bellen of naar mijn voicemail luisteren.
Als ik deze app wil openen crash hij simpelweg iedere keer.
De software die er nu op staat is de allerlaatste update die samsung heeft vrij gegeven, waar dus ook een nieuwe UI bij zat, deze update is android 9.0 en de versie one UI 1.0, de telefoon betreft een Samsung galaxy s8.
Ik heb al geprobeerd de telefoon opnieuw op te starten, de app geforceerd e sluiten en dan weer te openen.
Ik weet iets van deze dingen af maar lang niet veel, dus als iemand misschien een idee heeft wat het zou kunnen zijn.
Voor deze update had ik nergens last van en deed deze app het gewoon.