Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

XXL Enter key

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• SubZer0.nl
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-01-2023
Beste mensen,

Onlangs hebben wij voor de grap aan iemand een XXL Enter key cadeau gedaan. De reden hiervoor was zijn herhaaldelijk (hard) gebruik van zijn F5 toets. Onze bedoeling hiermee was dat wij deze enorme toets konden gaan gebruiken als zijn F5 toets. Echter kunnen wij geen manier vinden om deze toets te keybinden aan F5. De toets, die middels een USB kabel kan worden ingeplugd, lijkt echt alleen te kunnen functioneren als een ENTER.

Heeft iemand hier ervaring mee, of kennis van hoe wij een instelling hiervoor kunnen aanpassen?

Groeten

Alle reacties

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je stelt een vraag, dus je had nog twee velden in te vullen, zoals wat je al gevonden en geprobeerd hebt. En ook de relevante hard- en software die je gebruikt. Je bent geen nieuweling, dus je stelt me teleur dat je die gewoon weggehaald hebt en niet beantwoord. ;(

Ik zou het in Autohotkey zoeken. Die schijnt ook specifieke toetsen te kunnen adresseren. Google daar even op.

[ Voor 17% gewijzigd door Room42 op 03-04-2019 14:17 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 18:07
Je hebt 22 euro teveel betaald. Liggen volop in het schap bij de Action ;)

https://www.action.com/nl-nl/p/anti-stress-enterknop-/

;)

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Er staat letterlijk overal in het artikel dat hij als ENTER toets dient, niet als F5 knop.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

@spokje Goeiedag, dat is nogal een prijsverschil.
Voortaan maar eerst Gog-le checken voordat ik bij Bol de button "in winkelmand" klik

• Aragnut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:21
Room42 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 14:15:

Ik zou het in Autohotkey zoeken. Die schijnt ook specifieke toetsen te kunnen adresseren. Google daar even op.
je hebt zomaar kans dat het apparaat zich aanmeldt als toetsenbord en de code voor "enter" stuurt als input device. Als je deze remapped werkt waarschijnlijk de andere enter toets (op het toetsenbord) ook als F5.

Hoe staat het als USB apparaat geregistreerd in windows?

• SubZer0.nl
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-01-2023
Goedemiddag,

Bedankt voor de antwoorden. Het klopt dat ik jaren geleden een account heb geregistreerd. Volgens mij was het toen om een vraag te stellen over de aanschaf van een nieuwe laptop. In die aanvraag ben ik uitmuntend geholpen. Ik heb geen idee of ik tussendoor nog enige activiteit heb getoond op dit forum.

We hebben voor ons doel om deze button in te richten als een F5 diverse zoekopdrachten gedaan, maar deze hebben nooit geleid tot het gewenste antwoord. Natuurlijk hebben wij geen logging waar we op hebben gezocht. We hebben dan ook nog niks geprobeerd. Dit cadeau was als grap, als het niet mogelijk is is 'Nee' ook een antwoord.

Ik had een beetje verwacht dat dit duidelijk was uit mijn zoekende vraag. Als ik daar niet duidelijk in ben geweest, dan ligt dat bij mij, maar om meteen half te verwijten dat deze weg zijn gelaten vind ik persoonlijk ook niet echt netjes.

Hoe het apparaat registreert kan ik nu niet zeggen, aangezien deze niet in mijn bezit is, maar ik vermoed dat dit als een toetsenbord is. Ik zal mijn zoektocht voortzetten op basis van de gegeven antwoorden. Misschien ligt de oplossing in de Autohotkey, misschien niet.

Topic mag van mij gesloten worden.

Groetjes

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
SubZer0.nl schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 12:50:
Goedemiddag,

Bedankt voor de antwoorden. Het klopt dat ik jaren geleden een account heb geregistreerd. Volgens mij was het toen om een vraag te stellen over de aanschaf van een nieuwe laptop. In die aanvraag ben ik uitmuntend geholpen. Ik heb geen idee of ik tussendoor nog enige activiteit heb getoond op dit forum.
Nog best wat, hoor d:)b
[...]

Hoe het apparaat registreert kan ik nu niet zeggen, aangezien deze niet in mijn bezit is, maar ik vermoed dat dit als een toetsenbord is. Ik zal mijn zoektocht voortzetten op basis van de gegeven antwoorden. Misschien ligt de oplossing in de Autohotkey, misschien niet.
Ik denk dat Autohotkey misschien niet 100% de oplossing gaat bieden. Je zult een driver tegenkomen die je moet gebruiken. Ik vraag me alleen af of dit de grap waard is... Als je het echt wilt, zou ik een Arduino of een 'USB rubber ducky' adviseren. Maar dan moet je het graag willen :P

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Pagina: 1