Antivirus voor bedrijven

Pagina: 1
Acties:
  • 244 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterbeun
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 02-05 11:45
Op dit moment wordt er bij ons nog gebruik gemaakt van Windows defender. Het is opzich prima in gebruik, alleen het probleem is dat wij hier geen toezicht in hebben op de clients.

Na wat rondzoeken ben ik op antivirus gekomen van oa Sophos en Kaspersky. Deze doen niet helemaal precies wat ik wil. zijn vaak kleine onderdelen die missen of hinderen.

Ik zoek een antivirus met de volgende eigenschappen:
- te koppelen met AD
- Centraal beheer (in de cloud)
- Eenvoudige beknopte interface voor clients (dat ze desnoods handmatig ook een scan kunnen starten)
- Niet al te uitgebreid (eenvoudig in te richten en beheren)
- eenvoudig uit te rollen (automatisch?)
- geschikt voor klein/middel groot bedrijf (+- 100 clients)

Ik ben erg benieuwd naar ervaringen van anderen met antivirus voor bedrijven, ik zie door de bomen het bos niet meer. Veel aanbod, doet allemaal (ongeveer) hetzelfde.

[ Voor 3% gewijzigd door pieterbeun op 03-04-2019 13:27 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SafraneX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-03 15:34
Ik kan Bitdefender GravityZone Business Security van harte aanbevelen. Wij gebruiken het al jaren zelf en zetten het ook in bij onze klanten. Voldoet aan al je wensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-05 22:31

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je vraag stel je in Client Software Algemeen. In eerste instantie een logische plek, maar aangezien we Privacy & Beveiliging past het hier dus niet.

Omdat er met enige regelmaat topics komen met de vraag welke AV het beste is, is er een verzameltopic gemaakt die je via [Virusscanners] Discussietopic deel 4 kan vinden. Ik raad je dan ook aan om daar even te buurten. Ik sluit je topic hier, want een 13 in een dozijn topic over AV in P&B is nou ook weer niet zo handig.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Dit topic is gesloten.