Toon posts:

koe op andere pc??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier dus 2 pc's.. mag ik op allebei een koe installen onder dezelfde e-mail??

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Natuurlijk

They made me do it.

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-05 08:42

Geckoo

Good news, everyone!

[secret mode]
niet verder vertellen hoor maar dat doen heel veel mensen. gewoon op elke pc die ze tegen komen hun email adress zetten. hoe dacht je anders dat de top teams zo veel krakken?? ze hebben echt geen 15.000 gigaherzt pc hoor :D
[/secret mode]

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Verwijderd

heb meteen mijn koe ook op de laptop geinstalleerd, nu dus bijna 18 uur per dag aant kauwen, overdag op werk op de laptobber, savonds thuis op de pc. Van het weekend zal ik em meteen ook op mijn vrouw der pc installeren (ik wist dus ook niet dat je meerdere pc's onder hetzelfde email adres kon zetten :o )

dusssseeehhhh, bedankt voor het stelleb van de vraag lb ;)

Verwijderd

Ja dat mag. Het mooiste is ook nog dat je een proxy erbij draait, dwz het lijkt voor degene die jou blokjes aanpakt alsof alles vanaf 1 pc gestuurd wordt. Een soort masquerading voor rc5 dus.

Verwijderd

Topicstarter
in dat geval zet ik een PII en binnenkort P4 aan het grazen.. en de pc van een vriend ook :)
Pagina: 1