Ik ben momenteel al enkele maanden bezig met het opzetten van een website om actuele telecom-aanbiedingen te vergelijken. Momenteel draait het vergelijken van GSM abo's only redelijk en ik wil dit nu gaan uitbreiden met het vergelijken van combinatie van abonnement + telefoon.
Ik heb zelf wel wat ideeen over hoe ik het kan gaan aanpakken, maar zou eigenlijk graag willen weten hoe anderen denken over hoe de "ideale" GSM-vergelijkings site eruit zou moeten zien. Het is altijd handig om "customer-based" te werken, vandaar dat ik veel waarde hecht aan jullie wensen.
Ik denk er momenteel over om hetvolgende te maken:
1) je kiest een toestel
2) je kiest veel/gemiddeld/weinig bellen
3) je kiest een netwerk
...en dan zou er een lijstje gegenereerd moeten worden van de goedkoopste actuele aanbiedingen.
Is dit "de" manier? Of zijn er nog andere/aanvullende wensen? Alvast bedankt!
Ik heb zelf wel wat ideeen over hoe ik het kan gaan aanpakken, maar zou eigenlijk graag willen weten hoe anderen denken over hoe de "ideale" GSM-vergelijkings site eruit zou moeten zien. Het is altijd handig om "customer-based" te werken, vandaar dat ik veel waarde hecht aan jullie wensen.
Ik denk er momenteel over om hetvolgende te maken:
1) je kiest een toestel
2) je kiest veel/gemiddeld/weinig bellen
3) je kiest een netwerk
...en dan zou er een lijstje gegenereerd moeten worden van de goedkoopste actuele aanbiedingen.
Is dit "de" manier? Of zijn er nog andere/aanvullende wensen? Alvast bedankt!
edit:
tiepvaut
tiepvaut