Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieslander12
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 01-08-2022
Mijn vraag
Welke smartwatch moet ik kopen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik een iPhone 5s en een xbox One wat niet echt van toepassing is hierop

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De Apple watch 4 series maar ook de Samsung galaxy watch. Nou is het zo dat de Samsung niet volledig samenwerkt met de iPhone maar ik vind deze wel stukken mooier. verder hoor ik graag advies

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:34
Wat is je budget, wat zijn je eisen aan het apparaat (hartslagmeter, waterdicht, GPS, 4g etc)?

[ Voor 27% gewijzigd door 418O2 op 02-04-2019 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieslander12
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 01-08-2022
418O2 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 22:25:
Wat is je budget, wat zijn je eisen aan het apparaat (hartslagmeter, waterdicht, GPS, 4g etc)?
Budget is rond de 450€, gps, waterdicht en hartslagmeter is ook goed. Verder wil ik kunnen bellen, berichten sturen en ontvangen, whatsappen, muziek luisteren en alle dingen die je met een smart watch zou moeten kunnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@Frieslander12 dit betreft aankoopadvies, dus hoort thuis in: Aankoopadvies Tablets en Telefoons. Echter ontbreekt er nog wel een hoop informatie. Dat zie ik ook terug in je andere topics, die wel heel erg mager zijn. Een beetje meer inzet wordt wel van je verwacht.

Lees daarom dus even Welkom in Aankoopadvies Tablets en Telefoons door en maak dan een nieuw topic aan.

[ Voor 5% gewijzigd door Microkid op 02-04-2019 22:42 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.