Toon posts:

v6800 en video aansluiting

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen hoe ik m'n video aan m'n V6800 kan koppelen?

Er zitten wel kabels bij de kaart, maar die passen (uiteraard) niet in de video.

Afijn... als iemand mij op weg kan helpen graag.

Tenks

• Wiggie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-04-2025
Ik heb daarvoor een scartverloopstekker (of hoe zo'n ding ook heet) naar s-video+audio gekocht bij een electronica zaak (RAF)...

Tag User In

Verwijderd

Topicstarter
En dan de audio gewoon aan soundcard aangesloten...neem ik aan???

• Wiggie
Klopt, daar heb je ook een kabeltje voor nodig. In de scart gaan twee tulp-stekkers (links, rechts) verlopend naar 1 soundkaartstekkertje. Totaal dus 2 kabels nodig. 1 s-video naar s-video en 1 audio dubbel tulp naar soundkaart...

Tag User In

Verwijderd

Hey guys,

Wat zijn jullie ervaringen met de Asus V6800 (deluxe) kaart? Vooral de video-out en video-in kwali?

M.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus nog geen kabeltjes, dus ook nog geen ervaring met TV-in/out.

• Wiggie
Ik had hiervoor een Matrox G400, dus ik ben er wel wat op achteruit gegaan qua beeldkwaliteit van de video uitgang, dat verschil zie je wel. Toch ben ik zeker niet ontevreden over de beeldkwaliteit van DVD's op de TV (Phillips 70cm 100hz breedbeeld) altijd nog beter dan een videobandje!

Tag User In

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 07:20

Rashann

Zoek de hond...

Ik heb zelf de V6600 DeLuxe:
De kwaliteit is voor films (DivX, DVD) en spellen zeker goed genoeg, alleen om tekst te kunnen lezen heb je een betere chip nodig (De Speedstar A70 van m'n vader geeft wel leesbaar beeld)

If nothing is written below, I was the last to reply...

Verwijderd

Topicstarter
Wordt er naast de Asus Smurfware ook nog andere software gebruikt om vids te grabben van de TV-in lijn?
Pagina: 1