Vandaag wil Steam niet opstarten: ik krijg een melding dat er een verbindingsfout is. Kan geen verbinding maken met het Steam-netwerk. Opnieuw proberen heeft geen nut. Vreemde is echter dat ik wel via mijn browser gewoon kan inloggen op Steam. Je zou denken dat als het ene niet werkt, het andere ook niet werkt...?
Hoe dan ook, twee vragen:
1. Zijn er meer mensen die momenteel een verbindingsprobleem hebben?
2. Ik merk nu ook (voor het eerst) dat ik geen enkel game kan spelen... Je kan toch wel games 'offline' spelen...? Ik het daar op gegoogled maar het enige dat ik kan vinden is dat je dan de offline modus moet aanzetten in... Steam... maar die wil dus niet opstarten. Kan je op een of andere manier Steam forceren om in offline modus te starten?
Hoe dan ook, twee vragen:
1. Zijn er meer mensen die momenteel een verbindingsprobleem hebben?
2. Ik merk nu ook (voor het eerst) dat ik geen enkel game kan spelen... Je kan toch wel games 'offline' spelen...? Ik het daar op gegoogled maar het enige dat ik kan vinden is dat je dan de offline modus moet aanzetten in... Steam... maar die wil dus niet opstarten. Kan je op een of andere manier Steam forceren om in offline modus te starten?