Hoiii!
Vraag 1:
Ik wil in de toekomst gaan streamen alleen kom er niet echt goed uit welke elgato capturecard ik nou moet aanschaffen,
Heb op een aantal sites gekeken en werd er niet heel wijzer van...
Mij plan is om met mijn main Laptop,
Een “Acer Aspire VN7-792G-51RX”
Te gamen en dit vervolgens op twitch te streamen met een andere Laptop.
Mijn Game Laptop haalt in Fortnite stretched,
Een goeie 144fps maar door de stream encoding maar 60.. Ik wil heel graag 144fps gamen en ga dus ook een 144hz monitor hiervoor voor aanschaffen.
Vraag 2:
Ik wil dus eigenlijk mijn stream laptop de stream laten verwerken door mijn main laptop zijn beeldscherm te duplicaten.
Alleen er is nog een probleem ik weet niet of ik “Streamlabs OBS” kan gebruiken met een Elgato kastje.
(Waarschijnlijk kan ik dit ook vinden met een googlesessie maar aangezien ik de bovenste vraag al wilde stellen dacht ik dat ik deze vraag er mooi bij kon doen
)
Ik had begrepen dat je alleen de Elgato Software hiervoor kan gebruiken..
Is dit waar?
Alvast thanks voor de reply!
Groetjes!
Vraag 1:
Ik wil in de toekomst gaan streamen alleen kom er niet echt goed uit welke elgato capturecard ik nou moet aanschaffen,
Heb op een aantal sites gekeken en werd er niet heel wijzer van...
Mij plan is om met mijn main Laptop,
Een “Acer Aspire VN7-792G-51RX”
Te gamen en dit vervolgens op twitch te streamen met een andere Laptop.
Mijn Game Laptop haalt in Fortnite stretched,
Een goeie 144fps maar door de stream encoding maar 60.. Ik wil heel graag 144fps gamen en ga dus ook een 144hz monitor hiervoor voor aanschaffen.
Vraag 2:
Ik wil dus eigenlijk mijn stream laptop de stream laten verwerken door mijn main laptop zijn beeldscherm te duplicaten.
Alleen er is nog een probleem ik weet niet of ik “Streamlabs OBS” kan gebruiken met een Elgato kastje.
(Waarschijnlijk kan ik dit ook vinden met een googlesessie maar aangezien ik de bovenste vraag al wilde stellen dacht ik dat ik deze vraag er mooi bij kon doen
Ik had begrepen dat je alleen de Elgato Software hiervoor kan gebruiken..
Is dit waar?
Alvast thanks voor de reply!
Groetjes!
[ Voor 14% gewijzigd door Mitchell1304 op 02-04-2019 18:19 ]