Ik zoek een?
ATX behuizing, liefst midi tower!
Wat is je budget?
150 is prima, minder mag altijd.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet perse, mijn eisen zijn: ATX kast, redelijke airflow, inbouwgemak. Window is geinig maar absoluut geen vereiste. Een mooi design vind ik wel de moeite waard van het meer betalen. Hij komt namelijk in de huiskamer te staan.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
In deze kast komt een AMD systeem met gpu. Waarschijnlijk nieuwe ryzen (3700x) icm een gtx 2080. Ben ik nog niet helemaal uit!
Wat ik zelf al gevonden heb:
Mijn voorkeur gaat erg uit naar de UMX4, alleen ik maak me wat zorgen om de airflow. De reviews zeggen hier niet veel over, op tweakers of hier https://www.techpowerup.com/reviews/Jonsbo/UMX4/ maar omdat de case 2 intake beneden heeft en exhaust boven vroeg ik het me af (geen expert qua airflow dingen).
Wat raden jullie mij aan?
Hoef ik me geen zorgen te maken en lekker de UMX4 bestellen, al dan niet met window? Moet ik extra fans erbij zien te proppen dan bijvoorbeeld?
Is het beter om een alternatief te nemen?
Hoor het graag! Alvast bedankt
ATX behuizing, liefst midi tower!
Wat is je budget?
150 is prima, minder mag altijd.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet perse, mijn eisen zijn: ATX kast, redelijke airflow, inbouwgemak. Window is geinig maar absoluut geen vereiste. Een mooi design vind ik wel de moeite waard van het meer betalen. Hij komt namelijk in de huiskamer te staan.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
In deze kast komt een AMD systeem met gpu. Waarschijnlijk nieuwe ryzen (3700x) icm een gtx 2080. Ben ik nog niet helemaal uit!
Wat ik zelf al gevonden heb:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | be quiet! Silent Base 801 Window Zilver/Zwart | € 131,- | € 131,- |
| 1 | be quiet! Silent Base 801 Zwart/Zilver | € 120,25 | € 120,25 |
| 1 | Cooltek UMX4 Zilver | € 149,50 | € 149,50 |
| 1 | Fractal Design Meshify C White - TG | € 84,90 | € 84,90 |
| 1 | Jonsbo UMX4 Black Window RGB | € 161,- | € 161,- |
| 1 | Phanteks Eclipse P400S Grijs | € 74,50 | € 74,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 721,15 | |
Mijn voorkeur gaat erg uit naar de UMX4, alleen ik maak me wat zorgen om de airflow. De reviews zeggen hier niet veel over, op tweakers of hier https://www.techpowerup.com/reviews/Jonsbo/UMX4/ maar omdat de case 2 intake beneden heeft en exhaust boven vroeg ik het me af (geen expert qua airflow dingen).
Wat raden jullie mij aan?
Hoef ik me geen zorgen te maken en lekker de UMX4 bestellen, al dan niet met window? Moet ik extra fans erbij zien te proppen dan bijvoorbeeld?
Is het beter om een alternatief te nemen?
Hoor het graag! Alvast bedankt