Plat scherm

Anyway, het kan wel, maar het is niet altijd geweldig
Anyway, het kan wel, maar het is niet altijd geweldig
Verwijderd
yep
daar is een nieuws topic over geweest moet je dat ff lese
[edit]
Kost wel een paar centen
hebbie soms een geldboompie achter in de tuin
[edit]
daar is een nieuws topic over geweest moet je dat ff lese
[edit]
Kost wel een paar centen
hebbie soms een geldboompie achter in de tuin
[edit]
sorry dat ik de nerd taal niet beheers. ik bedoel een plat scherm.. zon dunnetje..
Ik moet het even zeker weten.... anders is het weg gegooid geld...
Het kan zeker, maar..
-Bewegingen gloeien een beetje na
-Het is vervelend als je schermpje een hoge "natuurlijke" resolutie heeft van 1280x1024 (zoals die van mij) of hoger, want dan heb je een snelle pc nodig. Lagere resolutie draaien kan altijd, maar dat ziet er korrelig uit.
-Bewegingen gloeien een beetje na
-Het is vervelend als je schermpje een hoge "natuurlijke" resolutie heeft van 1280x1024 (zoals die van mij) of hoger, want dan heb je een snelle pc nodig. Lagere resolutie draaien kan altijd, maar dat ziet er korrelig uit.
Kan hem ook niet vinden....probeer TFT of LCD, werkt waarschijnlijk het best
"flatscreen" misschienOp woensdag 25 juli 2001 16:18 schreef illem het volgende:
Op welke woorden moet ik zoeken... ik denk dat ik verkeerde keywords gebruik....
They made me do it.
Toen ik bij randstad gedetacheerd zat hadden we ook allemaal platte beeldschermen (IBM)
Quaken, unrealen, etc gaat allemaal net zo goed als op een beeldbuis monitor.
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Verwijderd
Wrong ! Op zo'n TFT scherm kun je vak maar maximaal 1024x768 draaien. Daarnaast is er de welbekende responstijd.Op woensdag 25 juli 2001 16:29 schreef Metzie het volgende:
Toen ik bij randstad gedetacheerd zat hadden we ook allemaal platte beeldschermen (IBM)
Ben je dan een nerd als je het beesie gewoon bij z'n naam noemt??Op woensdag 25 juli 2001 16:17 schreef illem het volgende:
sorry dat ik de nerd taal niet beheers. ik bedoel een plat scherm..
Rare redenering...
Tis inderdaad niet zo verstandig om gelijk met "nerd" te gaan smijten als je echt wilt dat mensen je helpen
. Anyway, beetje vriendelijkheid is altijd wel prettig en zo...
Verwijderd
dat ligt aan hoe groot het scherm is 15" 1024*768 17" varierd van 1024*768 tot 1280*1024 18" 19" 20" 21" 22" 24" zit daar bovenOp woensdag 25 juli 2001 16:34 schreef ImaStar het volgende:
[..]
Wrong ! Op zo'n TFT scherm kun je vak maar maximaal 1024x768 draaien. Daarnaast is er de welbekende responstijd.
souhhhh figure it out for your self
op een plat scherm kan je het beste spelletjes spelen!
nu valt het Ganzenbord of het Mens-erger-je-nietbord er niet meer zo snel af!
Verwijderd
Als ik zo'n scherm had zou het met niet zoveel boeien dat gamen misschien een beetje minder gaat.
Verwijderd
Nooit doen!!! zo'n tft scherm ziet er gewoon niet uit! ja of je moet je hoofd vast zetten in een metalen rek...zodat je er maar in een stand tegen aan kan kijken,want als je je hoofd een beetje opzij draait word het beeld fukkin wazig! echt shit vind ik dat... ik zou nog eff wachten tot ze dat gefixt hebben voor je zo'n ding koopt anders ga je
Verwijderd
Toch zijn er hier heeel weinig 'nerds', die hun eigen naam als icon gebruiken... Gebruik dan gewoon geen iconOp woensdag 25 juli 2001 16:17 schreef illem het volgende:
sorry dat ik de nerd taal niet beheers... blablabla
Verwijderd
Idd de laatste tijd zij er al veel meer 17" TFT's. Daarboven is het alleen niet te betalen. Voor mij dan ... ik ben AIOOp woensdag 25 juli 2001 16:41 schreef BigRed het volgende:
dat ligt aan hoe groot het scherm is 15" 1024*768 17" varierd van 1024*768 tot 1280*1024 18" 19" 20" 21" 22" 24" zit daar boven
souhhhh figure it out for your self
Verwijderd
[wayyyy offtopic
euh, ik vind "nerd zijn" juist een compliment eigenlijk
. Dat zegt dat je verstand van pc's en alles eromheen hebt. Vandaar dat ik ook nooit voor nerd wordt uitgemaakt, jammer genoeg 
[/wayyy offtopic]
En ik zou puur voor gamen geen lcd/tft/ plat scherm
nemen.............
euh, ik vind "nerd zijn" juist een compliment eigenlijk
[/wayyy offtopic]
En ik zou puur voor gamen geen lcd/tft/ plat scherm
Moet je eens niet naar zo'n el cheapo kijken maar naar een goed merk. Bijvoorbeeld NEC.Op woensdag 25 juli 2001 17:11 schreef loekos het volgende:
Nooit doen!!! zo'n tft scherm ziet er gewoon niet uit! ja of je moet je hoofd vast zetten in een metalen rek...zodat je er maar in een stand tegen aan kan kijken,want als je je hoofd een beetje opzij draait word het beeld fukkin wazig! echt shit vind ik dat... ik zou nog eff wachten tot ze dat gefixt hebben voor je zo'n ding koopt anders ga je
Philips sucks idd
Verwijderd
Wees blij dat je wel de proleten taal beheerstOp woensdag 25 juli 2001 16:17 schreef illem het volgende:
sorry dat ik de nerd taal niet beheers. ik bedoel een plat scherm.. zon dunnetje..
Hmmm, maar nu kun je nooit meer een schilderij ophangenOp woensdag 25 juli 2001 16:43 schreef Molybdenum het volgende:
op een plat scherm kan je het beste spelletjes spelen!
Hmm philips brilliance 150p 150p2 en 180p zijn perfect in spellen maar heb op iiyama's en nec's gespeeld is dus echt een stuk minder.
Beeld is wel ff wennen als je er goed voorzit is het veel lichter (wel fijner bij cs)
Heb zelf een tijdje een 150p van philips gehad erg fijn en erg rust gevend alleen je kunt er totaal niet van een afstandje van kijken (kijkhoek) maarja heb em goed kunnen verkopen maar ik hoef verlopig geen tft scherm meer het is meer een hebbeding om eens lekker mee te showen
maarja mijn iiyama pro410 doet het net zo goed
Beeld is wel ff wennen als je er goed voorzit is het veel lichter (wel fijner bij cs)
Heb zelf een tijdje een 150p van philips gehad erg fijn en erg rust gevend alleen je kunt er totaal niet van een afstandje van kijken (kijkhoek) maarja heb em goed kunnen verkopen maar ik hoef verlopig geen tft scherm meer het is meer een hebbeding om eens lekker mee te showen
Verwijderd
Alleen Sharp maakt TFT schermen die goed genoeg zijn om games op te kunnen spelen.
Daar betaal je dan ook wat meer voor (ongeveer v.a. 2000,-)
Daar betaal je dan ook wat meer voor (ongeveer v.a. 2000,-)
Pagina: 1