Hallo iedereen,
Ik heb twee monitors en alle bij werken ze fijn(individueel geprobeerd).
Monitor 1: Acer X223W lCD
Monitor 2: HP L1950
Ze hebben alle bij VGA input en mij laptop heeft VGA en HDMI input.
Eerste monitor is verbonden met VGA kabel en de ander is van VGA naar HDMI aan de hand van een converter.
De probleem is dat de eerste monitor een zwart scherm laat zien. Ik kan van scherm veranderen maar dan wordt de ander weer zwart scherm, dus het lukt niet om alle bij een beeld te krijgen.
In de "display settings" krijg ik 3 schermen te zien waar de derde grijs is, zoals je hier kan zien.
Zelfs mijn "device manager" geeft ook 3 schermen aan. Zoals hier.
Mijn laptop heeft 2 videokaarten.
Ik keek op internet en las dat ik aan de hand van de BIOS alle bij videokaarten moet aanzetten. Maar ik heb dat optie niet. Hoe kan ik dit gaan oplossen?
Ik heb twee monitors en alle bij werken ze fijn(individueel geprobeerd).
Monitor 1: Acer X223W lCD
Monitor 2: HP L1950
Ze hebben alle bij VGA input en mij laptop heeft VGA en HDMI input.
Eerste monitor is verbonden met VGA kabel en de ander is van VGA naar HDMI aan de hand van een converter.
De probleem is dat de eerste monitor een zwart scherm laat zien. Ik kan van scherm veranderen maar dan wordt de ander weer zwart scherm, dus het lukt niet om alle bij een beeld te krijgen.
In de "display settings" krijg ik 3 schermen te zien waar de derde grijs is, zoals je hier kan zien.
Zelfs mijn "device manager" geeft ook 3 schermen aan. Zoals hier.
Mijn laptop heeft 2 videokaarten.
- Intel(R) HD Graphics 4000
- NVIDIA GeForce GT 630M
Ik keek op internet en las dat ik aan de hand van de BIOS alle bij videokaarten moet aanzetten. Maar ik heb dat optie niet. Hoe kan ik dit gaan oplossen?