Toon posts:

Asus V6800 DDR DeLuxe

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello,

allereerst, is dit een goed kaartje? :-) Zijn er goeie drivers voor e.d., en werkt het zaakje lekker samen met een Celly (II) 566? En misschien kan ik toch beter een ander kaartje kopen? Creative ofzo? Wat raden jullie aan? Ik heb maar en 15" scherm, maar misschien is het verstandig om de kaart op de toekomst te kopen? (zover je van een toekomst van PC hardware kan spreken)

En dan nog iets. Bij Perfect-Systems (die toch soms leuke prijsjes heeft) betaal je voor deze kaart 823,58 ... en bij GrafiCall betaal je maar 595. Waarom zo'n groot verschil? Bij allebei Retail, DDR en DeLuxe versie. Dus hoe komt dit nou? :-)

Verwijderd

V6800 = prima kaartje.

Pas nog laten thuisbrengen door TNT. Bij GrafiCall besteld ivm lage prijs. Ik heb ze eerst nog ff gebeld om te vragen of dit OK was. Gelijk maar telefonisch besteld.

Drivers zijn geen probleem. Op Asus site goede te downloaden. Niet de snelste, want hiervoor moet je bij NVidia zelf zijn.

Ik draai onder Win2000 en is redelijk snel. Nog niet optimaal gebruik van systeem. Ik gebruik hiervoor Asus driver ipv NVidia.

Binnenkort eens Win98 installeren. Ik hoor van een maat dat ie dan flink wat sneller loopt.

Oh ja, ik heb een Celly-333 en draait uitstekend. Dus moet met 566 zeker lopen.