Toon posts:

Overzetten Whatsapp gesprekken van Android naar Apple

Pagina: 1
Acties:
  • 1.148 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Ik heb een Samsung Galaxy J3 met tel nr A.
Nu krijg ik van mijn werk een Apple Iphone met Tel.nr B.

Nu wil ik de whatapp van tel. A over zetten naar Tel. B. Dus van Android naar IOS.
Kan dit met verschillende toestellen en ook nog eens verschillende telefoon nummers?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:56
Wat zegt de handleiding van WhatsApp hierover?

Addicted to silent computing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Je zult eerst je telefoonnummer van je huidige whatsapp moeten wijzigen. Dan een backup maken en dan de Android backup terugzetten op de Apple phone.
Dat laatste is echter zo makkelijk nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:43
Dit: :-)
https://faq.whatsapp.com/...7585377/?category=5245246

Letterlijk het eerste resultaat op google. Misschien zelf eerst wat energie in stoppen?

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Check even deze post:
WhatsappHack schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 01:44:
Dat is echt een *** werk. WhatsApp is gelukkig op dit moment heel druk aan het testen met andere backup methoden, mede ook om dit makkelijker te maken.
Helaas is het nog niet zover.

Waar ik 100% succes mee heb, al is t echt een takkewerk en even oefenen, is deze software: http://www.backuptrans.co...p-to-iphone-transfer.html
(Let op: dat is de Windows versie. Licentie daarvoor werkt niet op Mac. Klik dan voor de Mac versie als je een mac hebt. Je kan trouwens ook voor €5 extra de versie kopen die beiden kanten op kan en naar PC kan backuppen.. Dat raad ik wel aan. Dat is deze: http://www.backuptrans.co...atsapp-transfer-plus.html Let op, ik link wederom naar de Windows versie.)

Kost twee tientjes, en was van 't gezeik af. Tienduizenden berichten en alle media overgezet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Spored,

Nee dat is het niet. Ik heb een Smsung met een telefoon nr. Daar staan de whatsapp berichten op.
Nu krijg ik een Iphone met een ander telefoon nr. Wat ik wil is dat de whatsapp gesprekken van de Samsung naar mijn nieuwe mobiele nummer en nieuwe iphone gaan. Kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Verwijderd schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 13:39:
Hallo Spored,

Nee dat is het niet. Ik heb een Smsung met een telefoon nr. Daar staan de whatsapp berichten op.
Nu krijg ik een Iphone met een ander telefoon nr. Wat ik wil is dat de whatsapp gesprekken van de Samsung naar mijn nieuwe mobiele nummer en nieuwe iphone gaan. Kan dat?
Ik neem aan dat je gewoon een simkaartje krijgt. Dus dat nieuwe nummer (simkaartje) gebruik je eerst zoals beschreven in de link van @Sporedd.

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar op dat nummer staan al whatsapp gesprekken op die ik ook wil behouden. Kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:14

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op het forum.

Je topic voldoet momenteel niet aan aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zo is het belangrijk om eerst wat eigen onderzoek te doen, voordat je een topic opent. Tevens is het daarna ook de bedoeling om wat eigen inzet te tonen. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart

Ga dus even aan de slag met de tips in het topic. Mocht je er daarna niet uitgekomen zijn, open dan gerust een nieuw topic. Geef dan echter wel aan wat je gedaan hebt en waar het mis gelopen is.

Hier komt in ieder geval een slotje op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.