Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

USB 3.0 header - pinnetjes verbogen...

Pagina: 1
Acties:

• rik_klaver
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16-11 18:17
Ik heb de pinnetjes van de USB 3.0 header verbogen https://www.flickr.com/ph...735/in/dateposted-public/. Eerst dacht ik slim te zijn door dit op te lossen met een interne usb-hub (pricewatch: NZXT Internal USB Hub) (niet afgebeeld), maar dan ik heb toch nog niet genoeg aansluitingen. Ook dat kun je wel weer oplossen, maar dan wordt het me te vaag.

Vandaar: 1. kan je die pinnetjes "zo" terug buigen en 2. is dat verstandig?

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:01

br00ky

Moderator Harde Waren
Adult content. You must be logged in to see the content.
Juistem.

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:51
Ik wil je plaatje bekijken, maar flickr geeft aan dat het aldult content is.

Heb het wel een paarkeer gehad dat de pinnetjes van headers ook krom getrokken had, Als je dan een nieuwe header er weer (met beleid) opzet vanuit de richting waar de pinnen naartoe wijzen, dan krijg je ze meestal weer goed.

• rik_klaver
My bad: https://www.flickr.com/ph...735/in/dateposted-public/ (restricted level naar "safe" gezet... helpt dat?)

Het is overigens een Crosshair VI Hero.

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:01

Rmg

Met voorzichtigheid kan je die wel terug buigen, gaat niet makkelijk worden maar het kan. Ook heb je niet echt garantie dat het dan wel past aangezien het best kan zijn dat de pinnen zelf ook krom zijn.

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-11 14:27
rik_klaver schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 11:30:
My bad: https://www.flickr.com/ph...735/in/dateposted-public/ (restricted level naar "safe" gezet... helpt dat?)

Het is overigens een Crosshair VI Hero.
Dat helpt ja!

Geen idee wat je met je pinnetjes heb gedaan, maar als ze nog niet heel 'moe' zijn kan je ze inderdaad met beleid terug buigen.

T.Net Creality 3D Printer Discord

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-11 12:04
1. one way to find out.
2. sja, nu is die header ook stuk, dus wat zou je eraan verliezen?

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:04

Mavamaarten

Omdat het kan!

Zo lang je dat met de nodige voorzichtigheid doet zie ik dat nog wel goed komen. Vergeet natuurlijk niet om de stroom van je moederbord te halen wanneer je dit doet :)

Android developer & dürüm-liefhebber

• rik_klaver
Mavamaarten schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 11:34:
Zo lang je dat met de nodige voorzichtigheid doet zie ik dat nog wel goed komen. Vergeet natuurlijk niet om de stroom van je moederbord te halen wanneer je dit doet :)
Het is nog totaal zonder stroom geweest, dus dat zal wel lukken.
chriistiix schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 11:32:
[...]

Dat helpt ja!

Geen idee wat je met je pinnetjes heb gedaan, maar als ze nog niet heel 'moe' zijn kan je ze inderdaad met beleid terug buigen.
Ik heb een paar keer geprobeerd de stekker er voor de helft in te plaatsen (dan de andere helft, nietwaar?) en toen paste het opeens niet meer.. 8)7

Als ik er nu mee bezig ga, wordt dat de eerste poging om ze terug te buigen. En ja, ik kan een nieuw mobo doen (zelfs direct een CrossHair VII), maar dat moet alles los...
Pagina: 1