2000R radius voor schermcurve niet te kiezen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:09

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Topicstarter
Dit scherm: pricewatch: AOC AG352UCG6 Zwart heeft een curve van 2000R, maar staat op 1800R in de pricewatch. Toen ik de gegevens wilde verbeteren, bleek ik 2000R niet te kunnen kiezen. Zouden jullie deze radius willen toevoegen? Alvast bedankt :).

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartvanOranje
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
Toevoegen is geen probleem, alleen is dit waarschijnlijk 1800R :)

Laatst heb ik schermkromming toegevoegd als specificatie en ik vond toen alleen de huidige opties, 2000R was nog niet bij monitoren te vinden. (kan best weer veranderd zijn) Als ik echter bij websites winkels en bij reviews kijk, dan wordt steeds gesproken over 1800R :P

Ik laat het daarom op 1800R staan, het zal niet de 1e keer zijn dat een fabrikant het zelf verkeerd plaatst op hun eigen website. Misschien komt ook de verwarring door deze tekst van AOC: Gebogen displays met een agressieve straal van 1800 mm of, wat subtieler, van 2000 mm

“Do. Or do not. There is no try.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Topicstarter
BartvanOranje schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 09:13:
Toevoegen is geen probleem, alleen is dit waarschijnlijk 1800R :)

Laatst heb ik schermkromming toegevoegd als specificatie en ik vond toen alleen de huidige opties, 2000R was nog niet bij monitoren te vinden. (kan best weer veranderd zijn) Als ik echter bij websites winkels en bij reviews kijk, dan wordt steeds gesproken over 1800R :P

Ik laat het daarom op 1800R staan, het zal niet de 1e keer zijn dat een fabrikant het zelf verkeerd plaatst op hun eigen website. Misschien komt ook de verwarring door deze tekst van AOC: Gebogen displays met een agressieve straal van 1800 mm of, wat subtieler, van 2000 mm
https://eu.aoc.com/nl/gaming/products/ag352ucg6
Bij de specificaties:
De AGON AG352UCG6 Black Edition van AOC is een gebogen UltraWide 35"-gamingmonitor waarmee, dankzij de kleine kromtestraal van 2000 mm

Cunning linguist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Topicstarter
Hmm, nog wat verder ingedoken, op de US-site staat dit:

With its extra-small curvature radius of 1800R, the AOC AGON AG352UCG6 puts gamers right into the center of the action.

Prutsers bij AOC weten zelf blijkbaar niet eens wat ze produceren :'). Slotje dan maar :P.

Cunning linguist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BartvanOranje
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
Bart ® schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 11:33:
Hmm, nog wat verder ingedoken, op de US-site staat dit:

With its extra-small curvature radius of 1800R, the AOC AGON AG352UCG6 puts gamers right into the center of the action.
Prutsers bij AOC weten zelf blijkbaar niet eens wat ze produceren :'). Slotje dan maar :P.
Ja had het gezien, vandaar dat ik hem op 1800R laat staan :P

“Do. Or do not. There is no try.”