Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik heb een leuk bedrag bijelkaar gespaard om mijn computer te upgraden.
Vind het naast het gamen ook leuk om een stream aan te zetten (voor vrienden en verdwaalde mensen op twitch).
Momenteel is dat geen probleem om te combineren (het gamen en streamen), maar wil in de toekomst graag een 144hz scherm aanschaffen. Aangezien games zoals Apex nu al op het randje 60 fps halen, zou ik graag de pc willen upgraden naar minimaal 144fps voor dit soort games. Anders heeft het aanschaffen van zo'n scherm niet zoveel zin lijkt mij.
De computer is door iemand anders in elkaar gezet en ben zelf geen expert in het beslissen wat ik het beste kan upgraden. Daarom de vraag hier!
Wat moet er geupgrade worden om een game pc te krijgen die stabiel een 144hz kan draaien? (met stream erbij aan
)
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Rond de 500 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Als het weinig problemen kan geven om iets van een ander merk te vervangen, dan vind ik dat geen probleem
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Momenteel heb ik twee schermen:
1x HDMI 1920x1080
1x VGA 1680x1050
Huidige PC:
UserBenchmarks: Game 66%, Desk 83%, Work 62%
CPU pricewatch: Intel Core i7-4790K Boxed
GPU pricewatch: MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G
SSD (1) pricewatch: Samsung 850 EVO 500GB
SSD (2) pricewatch: Samsung 840 EVO 250GB
HDD (3) pricewatch: Toshiba DT01ACA300, 3TB
RAM pricewatch: Corsair Vengeance LP CML16GX3M2A1600C10
Motherboard pricewatch: Gigabyte G1.Sniper B5]
Power Supply pricewatch: Corsair CX600M
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik heb een leuk bedrag bijelkaar gespaard om mijn computer te upgraden.
Vind het naast het gamen ook leuk om een stream aan te zetten (voor vrienden en verdwaalde mensen op twitch).
Momenteel is dat geen probleem om te combineren (het gamen en streamen), maar wil in de toekomst graag een 144hz scherm aanschaffen. Aangezien games zoals Apex nu al op het randje 60 fps halen, zou ik graag de pc willen upgraden naar minimaal 144fps voor dit soort games. Anders heeft het aanschaffen van zo'n scherm niet zoveel zin lijkt mij.
De computer is door iemand anders in elkaar gezet en ben zelf geen expert in het beslissen wat ik het beste kan upgraden. Daarom de vraag hier!
Wat moet er geupgrade worden om een game pc te krijgen die stabiel een 144hz kan draaien? (met stream erbij aan
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Rond de 500 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Als het weinig problemen kan geven om iets van een ander merk te vervangen, dan vind ik dat geen probleem
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Momenteel heb ik twee schermen:
1x HDMI 1920x1080
1x VGA 1680x1050
Huidige PC:
UserBenchmarks: Game 66%, Desk 83%, Work 62%
CPU pricewatch: Intel Core i7-4790K Boxed
GPU pricewatch: MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G
SSD (1) pricewatch: Samsung 850 EVO 500GB
SSD (2) pricewatch: Samsung 840 EVO 250GB
HDD (3) pricewatch: Toshiba DT01ACA300, 3TB
RAM pricewatch: Corsair Vengeance LP CML16GX3M2A1600C10
Motherboard pricewatch: Gigabyte G1.Sniper B5]