Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronzzz
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 04-09 00:46
Mijn vraag
Hallo, ik heb een vraag, betreffende de note 4 edge.
Bestaat deze met 64gb intern geheugen? Is deze ooit te koop geweest in NL of Europa?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...Momenteel gebruik ik de Note 3

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
... Ik zie overal 32gb uitvoeringen, maar op sommige sites staat 32/64 gb. Ik zou er graag een willen met 64gb intern. En dan wil ik het uit kunnen breiden met 128gb.

:)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Domme vraag, zijdelings, de Note 4 kan / is niet verkrijgbaar dan met Android 6 en daar is vorig jaar de stekker uitgetrokken qua support.

Dus tenzij je een "offline" device wil, zou ik nog eens goed nadenken om een tweedehands Edge te kopen en dan erachter te komen dat bepaalde apps / games / websites niet meer werken.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Ronzzz wat wil je precies bereiken met het antwoord? Ben je van plan dit toestel aan te schaffen en wil je dus aankoopadvies hebben of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronzzz
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 04-09 00:46
Ik zou het toestel graag kopen, kom het alleen niet tegen met 64gb intern...ik vind het een mooi model. Voordeel is de verwisselbare accu en de mogelijkheid om het externe geheugen uit te breiden.
Ik wil dus weten of deze echt ooit uitgebracht is met 64gb en indien dat zo is... of daar nog aan te komen is...☺

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ronzzz schreef op maandag 1 april 2019 @ 23:36:
Ik wil dus weten of deze echt ooit uitgebracht is met 64gb en indien dat zo is... of daar nog aan te komen is...☺
Antwoord daarop heeft @dutchnltweaker al gegeven, of het toestel verder nog ergens te koop is, is iets wat je zelf dient uit te zoeken. Maar zoals andere ook al aangeven is het toestel inmiddels zo verouderd, dat het eigenlijk zonde van het geld is.

Verder heeft het topic verder meerwaarde, dus hier komt een slotje op. Mocht je nog aankoopadvies willen hebben, kan je een nieuw topic openen in: Aankoopadvies Tablets en Telefoons. Lees dan echter wel eerst: Het algemeen beleid #quickstart door.

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 02-04-2019 10:49 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.