Smart home + Apple HomeKit setup?

Pagina: 1
Acties:
  • 226 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy ten Have
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 13-01 19:55
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum dus weet niet of ik mijn topoc nu op de juiste plek post, maar probeer het gewoon!

Ik heb een huis gekocht en zal daar over een tijd ook de sleutel van krijgen.
Nu ben ik alvast vooruit aan het kijken naar de aankleding, ik wil hier namelijk zelf een smart Home van maken in combinatie met Apple HomeKit.
Dacht dat dit mogelijk was met zo’n Apple tv box?

Ik was benieuwd of jullie hier misschien ervaring mee hebben, wat fijne producten zijn.
En wat eventueel manieren zijn om een raspberry pi te gebruiken (ik ben ook vrij nieuw in de Pi wereld).

Ik wil mijn smart Home voornamelijk gebruiken voor het aansturen van verlichting, verwarming, gordijnen en sloten op kasten of binnendeuren.
Ook wil ik dan een feedback kunnen zien of bijvoorbeeld een lamp aan of uit is, of een slot open of dicht.

En als laatste heb ik even rond zitten kijken naar bijvoorbeeld een FingBox om je smart Home en thuis netwerk te beschermen tegen hacken.
Maar wat zijn nou echt geschikte oplossingen of manieren om dit te doen.

Het is een hele waslijst, maar hoop dat jullie mij hier misschien wat wijzer in kunnen maken.
Groetjes.

P.s. de link naar de FingBox.
https://www.fing.com/products/fingbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
We willen je best helpen met je vragen, maar ik vraag me af waarom je dit topic opent in
Programming ? Zie ook Waar hoort mijn topic?. Ik denk dat je bij één van onze andere fora beter af bent, maar dat is nogal afhankelijk van de (deel) vraag. Ik mis echter nogal wat zaken in je topicstart (welke kun je lezen in onze Quickstart) en ik wil je dan ook vriendelijk verzoeken (een) nieuw(e) topic(s) te openen in de juiste fora met voorgenoemde quickstart in je achterhoofd. Dan komt 't vast helemaal goed ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.