Toon posts:

special ferrari case mod coming up soon....

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
kben nu al een tijdje bezig om te kijken hoe ik een ferrari formule 1 wagen >:) na kan bouwen om dat als case te gebruiken kzat zelf tedenken aan iets van polyester te maken
sugesties zijn altijd welkom

Greetz

BigRed :( hehehe

Verwijderd

cool ik ga die van verstappen na maken
een arrows mod

Verwijderd

Topicstarter
hehe lache kzit alleen met die stickers waar moet ik die vandaan halen weet jij wat

Verwijderd

nee daar zit ik ook mee
ik ga waarschijnlijk arrows ff mailen met schetsen erbij

Verwijderd

Topicstarter
of ff de jos verstappen fanclub mailen
dat kan ook
alleen in mijn geval word het iets moeilijker denk dat ik gewoon goed ga afkijken bij foto's en zelf alles maakt

Verwijderd

ehh ik ga ik ga ik ga hebben we geen ruk aan heh, als je nou ff met een mooi plan komt en goed geformuleerde vragen kunnen we je misschien helpen anders wachten we wel op de fotos

Verwijderd

Bij die fanclub krijg je als lid alleen grewlijke stickers (grote helmpies)
Nee dan ga ik liever eerst Arrows proberen.

• Ropniko
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-03-2021
Op woensdag 25 juli 2001 19:18 schreef Hiro Shima het volgende:
ehh ik ga ik ga ik ga hebben we geen ruk aan heh, als je nou ff met een mooi plan komt en goed geformuleerde vragen kunnen we je misschien helpen anders wachten we wel op de fotos
pff man.. kap daar es mee.. ze zijn plannen aan het bespreken.. dit is nou al de 2e keer dat je dit doet.. laat zo'n topic lekker gaan.. misschien halen anderen wel ideeen op uit dit soort topics..

maar ehh BigRed.. je naam hoef je nie onder een bericht te zetten.. :)

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 11:14
Okay als jullie verstappen en Ferrari doen dan ga ik er 1 maken van .......ach hoef het ook niet te vertellen, jullie weten het wel ;) .... The one and only ! 8-)

Verwijderd

Topicstarter
kwas al bezig met de tekening was er gelijk van plan een vette watercooling in te gooien 2 radiateuren en misschien wel een airco unit
wedde dat dat coolt >:)
was gisteravond pics aan het zoeken om de mod te maken en ff kijken voor de wielen denk gewoon kart wielen te gebruiken

Wie schumi >:) >:) >:)
dat ben ik al van plan

• Defectiv
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09-2012
Op donderdag 26 juli 2001 09:09 schreef BigRed het volgende:
Wie schumi >:) >:) >:)
dat ben ik al van plan
Denk het niet, check z'n sig maar ;)

Verwijderd

Topicstarter
kweet ut
gewoon ff stange

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-08 20:35

Skef

Ik scheer.me

Als je op zoek bent naar formule-1 model-dingen, waarom kijk je dan niet bij Tamiya?

Die RC-Cars van hun zijn schaal 1/10, en dus wel redelijk geschikt om mee te werken. Je bestelt gewoon een losse lexaan-carrosserie, die spuit je, plakt de stickers erop, en klaar is kees!

Die carrosserien kun je bij zo'n beetje elke goed gesorteerde modelbouwzaak kopen!

En oja, als je op zoek bent naar mooie kleine mobo's, kijk dan eens bij ECS of PC-Chips (goed, het is eigenlijk bagger, maar wel hele kleine bagger!)

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Verwijderd

Topicstarter
die van mijn word ongeveer 40 a 50 cm breed en anderhalve meter lang dus dat gaat niet op maar dat over die modelbouw is geen slecht idee ben zelf een modelbouwer en niet op het idee gekomen |:( bedankt skef
ga wel ff bij qwartel op bij speedlane kijken.

denk dat ik gewoon een mdf plaat gebruikt voor de bodemplaat en de rest van polyester maak en net als bij een echte dat de engine cover er af kan alleen zie je dan een mobo inplaats van een motor

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Je kan ook een kleimodel maken, en dit dan met glasvezel en polyester besmeuren... Zo heb je gelijk een helemaal hol model...

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Verwijderd

Topicstarter
is ook weer een goed idee alleen is wel een beet je veel klei

kweet wel dat ik aan de ijsel woont maar uhm
laat ik die troep daar vandaan maar niet gebruiken geeft ie gelijk licht in het donker
>:)

• Skef

Skef

Ik scheer.me

[off-topic]
Woon je ook aan de IJssel??? Ik ook!!! (Deventer)
[/off-topic]

Of je maakt van hout een framewerk, waar je vervolgens met plastic en evt. papier-mache(?) een stevig geheel van maakt...

Verwijderd

Topicstarter
[\offtopic]
ik bij gouda
[\offtopic]

ik was van plaan een raamwerk van houten latjes temaak en dan met polyester aftemaken is namelijk makkelijker met spuiten

Verwijderd

Topicstarter
offtopic:
ben ff roken ik zit namelijk op m'n werk

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Kan ook ja...

[off-topic]
Loopt de IJssel ook bij Gouda dan???
Is me laatst niet opgevallen bij Reeuwijk...
[/off-topic]

Verwijderd

Topicstarter
offtopic:
ja bij gouda gaatie richting oudewater dus hij komt niet bij reeuwijk

[ontopic]
kan alleen nog geen pics posten van de tekening kheb ze namelijk alleen op papier
pics volgen over een week of 4 (das na m'm vakantie)

Verwijderd

Ik maak van mijn servertje een Arrows case en van mijn hoofdsysteem een Ferrari case en heel misschien (als ik nog geld over heb) maak ik nog van mijn ander systeempje een Mclaren case.

Verwijderd

Topicstarter
die McLaren moet je weg laten williams van maken veel mooier

• Area53
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-10-2025

Area53

I'am lost in space!!

Ik heb door jou een mooi idee gekregen!!

Waarom niet iets wat nog niemand gedaan heeft:

een US M4 SHERMAN 105mm Howitzer
Afbeeldingslocatie: http://www.tamiya.nl/pics/tamiya/56014.jpg

lengte: 376mm breedte: 183mm hoogte: 205mm
Ideaal voor waterkoeling, namenlijk: aluminium badkuip chassis :)

Verwijderd

Topicstarter
das ook vet en als beveiliging dat kanon aflaten gaan "BOEM" >:) hehe

• Autonoesis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 22:40
Doe een lada casemod die is zeker orgineel :)

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 09:37 schreef Skef het volgende:
Als je op zoek bent naar formule-1 model-dingen, waarom kijk je dan niet bij Tamiya?

Die RC-Cars van hun zijn schaal 1/10, en dus wel redelijk geschikt om mee te werken. Je bestelt gewoon een losse lexaan-carrosserie, die spuit je, plakt de stickers erop, en klaar is kees!

Die carrosserien kun je bij zo'n beetje elke goed gesorteerde modelbouwzaak kopen!

En oja, als je op zoek bent naar mooie kleine mobo's, kijk dan eens bij ECS of PC-Chips (goed, het is eigenlijk bagger, maar wel hele kleine bagger!)
Yo dude ik heb van tamiya die BMW F1, ferrari 360 modena en dan de BMW M roadster dus ik weet wel wat af van tamiya alleen ze hebben nog geen model van de arrowsen

[/edit]
Ik heb gekeken en het zij aan zicht past wel en de banden zijn +6 cm dus daar kan een fan achter. sorry maar ik was ^ pisst.
[/edit]

Verwijderd

Op donderdag 26 juli 2001 11:53 schreef Hitpoint het volgende:
Ik maak van mijn servertje een Arrows case en van mijn hoofdsysteem een Ferrari case en heel misschien (als ik nog geld over heb) maak ik nog van mijn ander systeempje een Mclaren case.
Doe dat wel ff na mij. Of kan jij wel aan stickers komen ????
Ik wil de eerste GoT meber zijn met eeen arrows case.

Verwijderd

Topicstarter
zo komt ie er uit te zien
http://www.formule1.nl/H/races/canada/01/mschumi.html ;)

don't steal my id of making a ferrari f1

or i'm gonna be realy Pistoff
and you don't want that

Verwijderd

ga je foto doen of alleen zij aan zicht

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.psychadelica.myweb.nl/side.jpg

dit wordt die van mij aan de zijkant.
Mijn excuse voor slecht kwaliteit

Verwijderd

Topicstarter
uhm kzie nopes

Verwijderd

Topicstarter
uhm kga hem helemaal dus 3D nabouwen >:)

Verwijderd

dope zat ik eerst ook aan te denken.
Of alleen de monocoque en daar je monitor op, lekker voor een f1 spel.

Verwijderd

Topicstarter
das ook wicked die dingen ken je kopen voor $1500 tot $5000 daar kan je dan inzitten

Verwijderd

Ja wel erg duur voor je mod

Verwijderd

Topicstarter
zeker duur kheb ze een paar jaar geleden op een f1 game site dat zien staan

Verwijderd

Topicstarter
gaaf plaatje

Verwijderd

zelf getekend.
Zo heb ik bijna elke auto al getekend.

Verwijderd

Topicstarter
heb al een klein schetsje gemaakt kan hem alleen niet posten ben er van plan 2 radiateuren in te maken in de sidepods >:) word wel een beetje groot denk ik

TYPO(dikke vingers)

Verwijderd

Mn plan staat op hopelijk mn site dus kijk maar wat je ervan vind.

Verwijderd

Toch moet ik jullie ff teleurstellen, een vriend van me heb die tank en de ruimte binnenin valt zwaar tegen, de KingTiger maakt dan meer kans omdat deze ruimer is...
Maar ik denk niet dat je daar een mobo in kwijt komt :'(
Misschien onder een 1 op 5 kap van een modelauto, ik denk dat daar wel een mobo onder past...
SUC6

Verwijderd

Sjit, dit was een reply op de laatste foto van pag. 1

Verwijderd

site doet het nu wel weer.

Verwijderd

Topicstarter
als ik op je website iets aan klik zet ie niet gevonden
das nie goe

Verwijderd

nu doet ie t wel. Net was er een fout.

Verwijderd

Topicstarter
nog niks

Verwijderd

vaag bij mij doet hij het wel.
Maak anders ff een screenshot.

Verwijderd

Topicstarter
onder welk onderwerp staat ie

oops never mind was ff vergeten dat ik hier een cashing server heb zit namelijk op de zaak

Verwijderd

Topicstarter
vet mooi, die case badge's kan je ook zelf maken heb ik een keer gelezen was bij een of ander case modding topic

Verwijderd

Waar weet je dat ook nog. Anders ga ik ff langs een pc zaak. Die hebben hun eigen badges toch ook.

Verwijderd

Topicstarter
[topic=118237]

hier staat wat

Verwijderd

thanx

Verwijderd

dat is wel genoeg voorlopig. Ik ga zondag meteen beginnen.
Kan ik mn icon veredelen is teken van asiatech

Verwijderd

Topicstarter
die met epoxy is mooier vind ik

Verwijderd

zeker
ik heb net een velletje geprint van mn icon

Verwijderd

Topicstarter
ziet ie er nog een beetje strak uit

Verwijderd

[img][url="http://www.psychadelica.myweb.nl/case.jpg"]http://www.psychadelica.myweb.nl/case.jpg[/url][/img]

dit is de eerste

Verwijderd

Topicstarter
fotoje is een beetje fuzzy maar ziet er wel gaaf uit
Pagina: 1