Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1080p 144hz. Esports games zoals Rocket League en Fortnite.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000-1100€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb een Ducky One 2 TKL toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
144hz Monitor, SSD, HDD en een Power Supply.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
-
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
-
Ga je overklokken?
Ja
Wat verwacht je van ons?[i]
Hieronder in mijn lijst zul je een halve build zien. De 2600 en RTX 2060 wil ik zeer zeker in mijn build hebben. Het moederbord en RAM is wat ik gelezen heb ook prima voor deze build met wat ik wil spelen.
Mijn vraag aan jullie is of jullie me met de ontbrekende onderdelen kunnen helpen.
Ik heb echt geen idee welke Power Supply ik moet gebruiken. De ene 600W PSU is goedkoop en de ander weer dubbel de prijs. Geldt het zelfde voor de opslag, Ik wil hier zo min mogelijk aan besteden om een 144hz monitor aan te kunnen schaffen zonder te veel over budget te gaan.
Ook enig advies over goedkope en goeie 144hz monitoren voor 1080p voor FPS en E-Sports games?
EDIT: Zullen deze onderdelen in de kast passen met een goede airflow?
Gamen op 1080p 144hz. Esports games zoals Rocket League en Fortnite.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000-1100€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb een Ducky One 2 TKL toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
144hz Monitor, SSD, HDD en een Power Supply.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
-
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
-
Ga je overklokken?
Ja
Wat verwacht je van ons?[i]
Hieronder in mijn lijst zul je een halve build zien. De 2600 en RTX 2060 wil ik zeer zeker in mijn build hebben. Het moederbord en RAM is wat ik gelezen heb ook prima voor deze build met wat ik wil spelen.
Mijn vraag aan jullie is of jullie me met de ontbrekende onderdelen kunnen helpen.
Ik heb echt geen idee welke Power Supply ik moet gebruiken. De ene 600W PSU is goedkoop en de ander weer dubbel de prijs. Geldt het zelfde voor de opslag, Ik wil hier zo min mogelijk aan besteden om een 144hz monitor aan te kunnen schaffen zonder te veel over budget te gaan.
Ook enig advies over goedkope en goeie 144hz monitoren voor 1080p voor FPS en E-Sports games?
EDIT: Zullen deze onderdelen in de kast passen met een goede airflow?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 162,66 | € 162,66 |
| 1 | MSI B450 Tomahawk | € 105,- | € 105,- |
| 1 | MSI GeForce RTX 2060 Ventus 6G OC | € 370,99 | € 370,99 |
| 1 | Cooler Master MasterBox Lite 5 | € 46,- | € 46,- |
| 1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 85,36 | € 85,36 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 770,01 | |
[ Voor 3% gewijzigd door hycsa op 01-04-2019 16:40 ]