Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jk_sigtermans
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-02-2024
Ik zoek een dubbele KlikAanKlikUit schakelaar. D.w.z. een inbouw schakelaar die twee lampen apart kan schakelen. Ik heb namelijk alleen de lasdoos ter beschikking waar de huidige dubbele schakelaar zich in bevindt: de lampen zijn buiten. Ik wil de fysieke schakelaar geheel vervangen met een automatische schakelaar.

Dus eigenlijk een dubbele ACM-1000. Ik ga er van uit dat ik niet twee ACM-1000's samen in een lasdoos kan proppen (niet geprobeerd, maar lijkt me ook niet de bedoeling).

KAKU omdat ik deze graag met de KAKU/Trust ICS-2000 wil schakelen.

Ik vind op internet de ACM-3000H2. Deze lijkt echter bedoeld te zijn voor complexere doeleinden. Ook vind ik in de documentatie hiervan geen simpel voorbeeld van hetgeen ik ermee wil bereiken.

Iemand een idee?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:18

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jk_sigtermans
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-02-2024
Die had ik dus inderdaad al in het vizier, nu maar gekocht (retouren kan altijd nog).
Het werkt inderdaad met gewoon twee lampen (zonder kruisschakelingen o.i.d.) door de schakeldraden elk aan de twee O aansluitingen te verbinden. De S verbindingen loos laten. De COM en L aan fase, en nuldraad gewoon aan N.
Vreemd dat de handleiding dit simpele voorbeeld niet noemt en kiest voor het alleen beschrijven van complexere schakelingen, waaruit de mogelijkheid van genoemde simpele schakeling niet direct duidelijk wordt.
Maar, gelukt dus. Dank.