Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• jk_sigtermans
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 05-04 21:04
Ik zoek een dubbele KlikAanKlikUit schakelaar. D.w.z. een inbouw schakelaar die twee lampen apart kan schakelen. Ik heb namelijk alleen de lasdoos ter beschikking waar de huidige dubbele schakelaar zich in bevindt: de lampen zijn buiten. Ik wil de fysieke schakelaar geheel vervangen met een automatische schakelaar.

Dus eigenlijk een dubbele ACM-1000. Ik ga er van uit dat ik niet twee ACM-1000's samen in een lasdoos kan proppen (niet geprobeerd, maar lijkt me ook niet de bedoeling).

KAKU omdat ik deze graag met de KAKU/Trust ICS-2000 wil schakelen.

Ik vind op internet de ACM-3000H2. Deze lijkt echter bedoeld te zijn voor complexere doeleinden. Ook vind ik in de documentatie hiervan geen simpel voorbeeld van hetgeen ik ermee wil bereiken.

Iemand een idee?

Alle reacties

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 21:29

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW

Virtualisatie dictator

2400Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• jk_sigtermans
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 05-04 21:04
Die had ik dus inderdaad al in het vizier, nu maar gekocht (retouren kan altijd nog).
Het werkt inderdaad met gewoon twee lampen (zonder kruisschakelingen o.i.d.) door de schakeldraden elk aan de twee O aansluitingen te verbinden. De S verbindingen loos laten. De COM en L aan fase, en nuldraad gewoon aan N.
Vreemd dat de handleiding dit simpele voorbeeld niet noemt en kiest voor het alleen beschrijven van complexere schakelingen, waaruit de mogelijkheid van genoemde simpele schakeling niet direct duidelijk wordt.
Maar, gelukt dus. Dank.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True