Ik zoek een dubbele KlikAanKlikUit schakelaar. D.w.z. een inbouw schakelaar die twee lampen apart kan schakelen. Ik heb namelijk alleen de lasdoos ter beschikking waar de huidige dubbele schakelaar zich in bevindt: de lampen zijn buiten. Ik wil de fysieke schakelaar geheel vervangen met een automatische schakelaar.
Dus eigenlijk een dubbele ACM-1000. Ik ga er van uit dat ik niet twee ACM-1000's samen in een lasdoos kan proppen (niet geprobeerd, maar lijkt me ook niet de bedoeling).
KAKU omdat ik deze graag met de KAKU/Trust ICS-2000 wil schakelen.
Ik vind op internet de ACM-3000H2. Deze lijkt echter bedoeld te zijn voor complexere doeleinden. Ook vind ik in de documentatie hiervan geen simpel voorbeeld van hetgeen ik ermee wil bereiken.
Iemand een idee?
Dus eigenlijk een dubbele ACM-1000. Ik ga er van uit dat ik niet twee ACM-1000's samen in een lasdoos kan proppen (niet geprobeerd, maar lijkt me ook niet de bedoeling).
KAKU omdat ik deze graag met de KAKU/Trust ICS-2000 wil schakelen.
Ik vind op internet de ACM-3000H2. Deze lijkt echter bedoeld te zijn voor complexere doeleinden. Ook vind ik in de documentatie hiervan geen simpel voorbeeld van hetgeen ik ermee wil bereiken.
Iemand een idee?