GTA VI - All aboard the hype train!!
A partial sub-pixel defect is a manufacturing defect in which the RGB film layer was not cut properly.
Direct van wikipedia: Wikipedia: Defective pixel
De kans is er zeker dat het erger word, dit door temeratuur veranderingen etc.(Zoals te zien op de afbeelding zouden de volledige pixels boven en onder het sub-pixel kunnen stoppen met werken)
De kans is er zeker dat het erger word, dit door temeratuur veranderingen etc.(Zoals te zien op de afbeelding zouden de volledige pixels boven en onder het sub-pixel kunnen stoppen met werken)
Lijkt eerder vuil/kras oid wat ervoor zit, alle pixels doen het..
Zo lang alleen deze pixel in zijn geheel dood gaat vind ik het niet erg want zoals gezegd hij zit helemaal links aan de rand. Echter zou ik het wel vervelend vinden als ik er meer kan verwachten op korte termijn op andere plekken.MrSebas2023 schreef op maandag 1 april 2019 @ 18:25:
A partial sub-pixel defect is a manufacturing defect in which the RGB film layer was not cut properly.
Ik heb al een beetje zitten poetsen maar mocht het vuil zijn dan zit het achter de voorste laag.pennywiser schreef op maandag 1 april 2019 @ 18:29:
Lijkt eerder vuil/kras oid wat ervoor zit, alle pixels doen het..
Als het niet erg is zou ik er verder niet overna denken, tenzij het je heel erg uitmaakt zou ik m terugsturen/inruilen.... Ik zou in iedergeval niet zelf je monitor uit elkaar gaan halen om die lagen eronder schoon te makenSir_Hendro schreef op maandag 1 april 2019 @ 18:37:
[...]
Zo lang alleen deze pixel in zijn geheel dood gaat vind ik het niet erg want zoals gezegd hij zit helemaal links aan de rand. Echter zou ik het wel vervelend vinden als ik er meer kan verwachten op korte termijn op andere plekken.
[...]
Ik heb al een beetje zitten poetsen maar mocht het vuil zijn dan zit het achter de voorste laag.
Ik was ook niet van plan om hem uit elkaar te halen 
Zoals gezegd zo stoort het mij niet zo lang het maar niet erger wordt, als in nog meer dode pixels op andere plekken.
Zoals gezegd zo stoort het mij niet zo lang het maar niet erger wordt, als in nog meer dode pixels op andere plekken.
Hey Sir_Hendro, hoe is de situatie ondertussen? Meer dode (sub)pixels?
Bedankt
Bedankt
Pagina: 1