Beestjes in bed

Pagina: 1
Acties:
  • 19.337 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anna-lf
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 11-08-2020
Ik heb nu al een tijdje (3 weken) last van beestjes bij mij in bed. Ik heb mijn beddengoed regelmatig verschoond en soms lijkt het even wat minder, of over, te zijn. Maar uiteindelijk komt het steeds weer terug.

Het beestje lijkt een beetje op een kleine tor, licht rood of bruinig.

Wat kan ik hier aan doen? :( :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mike2k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:10

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

Je kan beginnen met een foto...rood of licht bruinig zijn uuhhhh...heel veel insecten ;)

En wellicht kan je trouwens een beetje eigen onderzoek doen...meestal zijn we hier niet van het "ik dump mijn vraag en success ermee" ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Mike2k op 01-04-2019 15:48 ]

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:59
Heb je een foto?

Zoiets?

Afbeeldingslocatie: https://blog.smulderstextiel.nl/wp-content/uploads/2015/09/bedwants-720x405.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-05 11:22
Ik zou het matras direct vervangen dan!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taygeta
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-05 15:09

Taygeta

KTM 790 Adventure

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:36
In dat geval: kill it with fire!

Als je een foto maakt dan ajb ook iets met bekende lengte meefotograferen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anna-lf
Wow wat een hoop reacties al in zo'n korte tijd! Super!

Ja inderdaad die foto's lijkt wel echt heel erg op wat ik zo zag.
Een nieuw matras klinkt zo extreem voor mij! Kan zoiets niet weggewassen worden ofzo?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 21:37

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

anna-lf schreef op maandag 1 april 2019 @ 15:50:

Een nieuw matras klinkt zo extreem voor mij! Kan zoiets niet weggewassen worden ofzo?
Nee, bedwantsen zijn een enorm hardnekkig probleem. Win informatie in bij een professioneel bedrijf voordat je dingen gaat vervangen, anders heb je ze zo weer!

Acties:
  • +29 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:44

Eagle Creek

Breathing security

Een compleet matras in de wasmachien is een flinke uitdaging..

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ryan_
  • Laatst online: 20:59

Dat zijn bedwantsen. Hardnekkige dieren. Probeer je beddengoed flink heet te wassen zodat deze bedwantsen en hun (vele) eitjes dood gaan.

Probeer ook niets te verplaatsen naar andere ruimtes. Zo verspreidt je ze alleen maar.

[ Voor 8% gewijzigd door Ryan_ op 01-04-2019 15:53 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alvin-94
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 18-05-2022
sebastius schreef op maandag 1 april 2019 @ 15:52:
[...]

Nee, bedwantsen zijn een enorm hardnekkig probleem. Win informatie in bij een professioneel bedrijf voordat je dingen gaat vervangen, anders heb je ze zo weer!
Ja ik had dit ook afgelopen winter. Dat is voor mij toen opgelost door ongediertebstrijding. Heb er nu al 2 maanden in ieder geval geen last van gehad.

Laat je ff weten of zij je verder kunnen helpen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anna-lf
Mike2k schreef op maandag 1 april 2019 @ 15:48:
[...]

Je kan beginnen met een foto...rood of licht bruinig zijn uuhhhh...heel veel insecten ;)

En wellicht kan je trouwens een beetje eigen onderzoek doen...meestal zijn we hier niet van het "ik dump mijn vraag en success ermee" ;)
Jaaa klopt ook wel. Het is meer dat ik uit frustratie gewoon deze thread even open. Heb nog geen tijd gemaakt om foto's te maken of wat dan ook. Je begrijpt vast dat ik gewoon pissig ben over weer die rotbeestjes!!!! :(
Alvin-94 schreef op maandag 1 april 2019 @ 15:58:
[...]

Ja ik had dit ook afgelopen winter. Dat is voor mij toen opgelost door ongediertebstrijding. Heb er nu al 2 maanden in ieder geval geen last van gehad.

Laat je ff weten of zij je verder kunnen helpen?
Haaa Alvin, thanks voor deze tip! Zij zitten door heel Nederland zie ik? Super!
Ik ga ff contact opnemen, want ik ben echt helemaal klaar met die vieze beesten!
Ryan_ schreef op maandag 1 april 2019 @ 15:53:
[...]

Dat zijn bedwantsen. Hardnekkige dieren. Probeer je beddengoed flink heet te wassen zodat deze bedwantsen en hun (vele) eitjes dood gaan.

Probeer ook niets te verplaatsen naar andere ruimtes. Zo verspreidt je ze alleen maar.
Ojaa, ook een goeie is dat. Ik dumpte m'n beddengoed nog wel eens in de wasmand op onze waskamer. Maar dat doe ik dan inderdaad niet meer! :P :P

[ Voor 47% gewijzigd door Señor Sjon op 01-04-2019 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05 12:29
1) het is hier geen HK, hou het beschaafd. 2) @anna-lf wil je voortaan je laatste bericht aanpassen ipv telkens een bericht onder je laatste bericht erbij te zetten?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@anna-lf Goed luchten en je dekbed (ver) achteroverslaan als je uit bed bent. Echt het slk raam open zetten.
Matras af en toe stofzuigen en daarna de zak weggooien (buiten)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:37

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

don't let the bedbugs bite ;)

zeer hardnekkig idd, wij waren afgelopen jaar met vakantie in een huisje en ik zat ineens onder de rode vlekjes, slaapkamer van onder tot boven nagekeken op bedwantsen, maar toch niet gevonden .. wellicht was het, het zomerweer, allergie, who knows .. maar bedwantsen zijn niet leuk iig

[ Voor 84% gewijzigd door Alfa Novanta op 01-04-2019 17:21 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ligt het aan mij of krijg je gewoon de kriebels als je dit topic leest?

Maar wij doen altijd een kookwas van de handdoeken en de matras beschermers. De reden is dubbel: was is schoon en de wasmachine kan niet aankoeken van de vloeibare wasmiddelen.

Maar ze eerst dood krijgen, daarna kan je het onderhouden.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-05 18:49
Bedwantsen zitten overdag toch niet in het bed? Die verstoppen zich in spleetjes in de muur, stopcontacten, plinten. Als jij dan 's nachts slaapt kruipen zij naar je toe om zich aan je te voeden. Overdag je hele zooi in de wasmachine gooien gaat niet veel helpen. Die wantsen zitten dan veilig ergens anders. Je kunt een keer tape met de plak kant naar buiten om je bed doen en kijken of er 's morgens beestjes op zijn blijven plakken. Bel een professional als je echt denkt dat het wantsen zijn.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-05 14:20
Bedwantsen zijn één van de ergste plagen die je kan hebben in je huis. Waarschijnlijk heb je recent in een hotel/hostel geslapen en ze vanuit daar meegenomen in je koffer.

Het lastige aan deze beestjes is dat ze overdag zich terugtrekken in alle kieren en gaten die een kamer heeft en 's nachts op je ademhaling afkomen. Om ze te kunnen herkennen kan je in alle (warme en donkere) naden kijken van je matras/bed, daar zal je waarschijnlijk beestjes/eitjes tegenkomen. Daarnaast zou je beddengoed hele kleine rode bloedvlekjes hebben op de plekken waar je hebt gelegen.

Hier kan je zelf in praktijk niks tegen doen, behalve een professioneel bedrijf inschakelen, zoals Rentokil. Die hebben tegenwoordig twee methodes. De goedkope methode is met gif en dan spuiten ze je hele kamer in (+- €1000). Tweede methode is hitte bestraling. Dan stoken ze de gehele kamer tot +- 70 graden zodat de eiwitten in die beestjes stollen en ze zo doodgaan. (+-€4000)

Wat je in ieder geval moet voorkomen is dat je je spullen nu door het hele huis gaat verslepen. Enige wat je daarmee bereikt is dat je de bedwantsen ook verspreid. Die beestjes kunnen zonder voeding gewoon maanden doorleven dus dan heb je ze écht overal zitten.

Bron: directeur in hotel en bedwantsen komen helaas tegenwoordig steeds vaker voor. Reizen mee in koffers van internationale toeristen en heeft dus niks met hygiene in het hotel te maken.

P.s. ik krijg al als ik kamers controleer, maar na dit verhaal getypt te hebben heb ik alweer jeuk :>

[ Voor 9% gewijzigd door Jwlb op 02-04-2019 10:00 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:16

LankHoar

Langharig tuig

Ryan_ schreef op maandag 1 april 2019 @ 15:53:
[...]

Probeer je beddengoed flink heet te wassen...

Probeer ook niets te verplaatsen naar andere ruimtes.
Jij het je wasmachine in de slaapkamer staan? Bijzondere plaats :)

Los van dat deze beestjes vervelend zijn, richten ze ook kwaad aan (ziekte overdraging etc.)?

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• gop1
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-12-2024
Ik wou dat ik dit topic niet aangeklikt had vlak voor het slapengaan:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:43
Oei! Hier kom je heeeeel moeilijk van af.

De enige optie eigenlijk die je hebt is om een professioneel reinigingsbedrijf te laten komen.

Dat is nogal ingrijpend overigens, helemaal als je huisdieren hebt want ze zullen je huis hermetisch afsluiten en onder druk bestrijdingsgas in je huis spuiten om ze te doden en dus moeten eventuele huisdieren ook buiten, ik dacht een paar dagen. Dat is de enige manier omdat ze in letterlijk elk minispleetje kunnen wegkruipen die bedwantsen.

Niets doen is ook geen optie, ze zuigen bloed en je kan allergische reacties krijgen op hun speeksel (wat ze gebruiken om je bloed te verdunnen).

[ Voor 8% gewijzigd door 1nsane op 03-04-2019 09:03 ]

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• anna-lf
Heb contact met ze opgenomen en volgende week komen ze langs om die rot beestjes weg te halen! Bedankt voor de gouden tip @Alvin-94 !!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-05 13:18

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Even voor de rest, heb je een kostenindicatie?

Ik krijg spontaan overal jeuk trouwens.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• silke-stappers
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 24-08-2022
Lees het nu ook! Ga direct even mijn bed controleren haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:14
Dit topic openen geeft inderdaad een instant jeuk garantie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-05 10:23

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Komende nacht maar slapen met tape om de poten van mijn bed, met de plakrand naar buiten ;)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:01
Ghostrider schreef op donderdag 4 april 2019 @ 16:31:
Komende nacht maar slapen met tape om de poten van mijn bed, met de plakrand naar buiten ;)
En ik zet de poten van mijn bed in een bakje met water of stroop :D

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:42
Oei, bed bugs zijn inderdaad zwaar vervelend. Heb het zelf helaas ook een keer gehad. Hier kom je alleen van af door professioneel hulp in te schakelen. Bij mij hebben ze het appartement verhit naar een temperatuur boven de 60 graden om ze allemaal te doden. Duurde niet langer dan 3 uurtjes. Gif is ook een optie, maar dat duurt een stuk langer om er van af te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
MelvinW schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 00:42:
Oei, bed bugs zijn inderdaad zwaar vervelend. Heb het zelf helaas ook een keer gehad. Hier kom je alleen van af door professioneel hulp in te schakelen. Bij mij hebben ze het appartement verhit naar een temperatuur boven de 60 graden om ze allemaal te doden. Duurde niet langer dan 3 uurtjes. Gif is ook een optie, maar dat duurt een stuk langer om er van af te komen.
Mag ik vragen naar de kosten destijds?

Overigens heb ik nu overal jeuk, heel fijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gluten Parody
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:19
Huuuuuuu! :S

Beeldscherm voor MacOS kiezen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:42
HollowGamer schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 04:58:
[...]

Mag ik vragen naar de kosten destijds?

Overigens heb ik nu overal jeuk, heel fijn. :+
Ik had het in mijn appartement in Dubai, waar het helaas wat vaker voorkomt dan in NL. Kosten waren ongeveer een paar honderd euro, al zullen de kosten in Nederland ongetwijfeld hoger zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pronkje
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-05 12:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ouwehandje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-05 11:52
MelvinW schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 08:09:
[...]

Ik had het in mijn appartement in Dubai, waar het helaas wat vaker voorkomt dan in NL. Kosten waren ongeveer een paar honderd euro, al zullen de kosten in Nederland ongetwijfeld hoger zijn.
Dan moet mevrouw hier denk al gauw 1000euro+ betalen. Wat een ellende.

PSN: DoubleDutchh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Neem een professionele ongediertebestrijding, het matras zul je moeten invriezen, of hittebehandelen, of vervangen. Mij heeft het een paar duizend euro gekost voor meerdere behandelingen en matrassen vervangen, en dat had niet gehoeven als ik die tip eerder had.

[ Voor 30% gewijzigd door Flake op 05-04-2019 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patientzero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-05 10:59
Zou zoiets eventueel te verhalen zijn op een reisverzekering vraag ik me af ?
Bijv. Constatering in hotel/verblijf buitenland.. kans groot dat je deze plaag dus mee kunt nemen.. iemand ?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Anoniem: 1044053

MelvinW schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 08:09:
[...]

In Dubai zetten ze het raam open om binnen de temperatuur tot 60+ te krijgen :D

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Chocochaos
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-05 16:28
Ik heb hier een aantal jaar geleden ook last van gehad in huis, het is echt heel vervelend als je een plaag hebt en het kan lang duren om er volledig vanaf te komen. Ik zou geen vervelender ongedierte weten om in je huis te hebben.
Hygiëne speelt geen rol voor wantsen. Het maakt niet uit of het schoon of vies is, of je elke dag stofzuigt of eens per week, of het vochtig is of droog, en zelf warm of koud. Wantsen gedijen onder nagenoeg alle normale omstandigheden goed, dat maakt ze ook zo vreselijk lastig te bestrijden.

Ik zag hierboven iemand die aangaf je bed goed te luchten. Hoewel dit natuurlijk sowieso een goed idee is, gaat het je niet helpen om van wantsen af te komen. Wat wel helpt, zo vaak mogelijk je beddengoed verschonen en heet (op meer dan 60 graden) wassen. Zo voorkom je dat ze eitjes in je bed achter laten.

In tegenstelling tot een aantal adviezen hier zou ik niet direct naar een commercieel bedrijf zoals RenToKill stappen, maar eerst even contact opnemen met de milieudienst van je gemeente. Zij doen ook aan ongediertebestreiding, en dan ben je een hoop minder kwijt dan bij commerciële partijen (als ik me goed herinner heb ik ongeveer €140 betaald, inclusief enkele herhalingsbehandelingen).

Ter voorbereiding op de komst van een ongediertebestrijder zul je een aantal dingen moeten doen. Doe al je kleding en andere textielproducten (dekens, kussen, etc) in luchtdicht afgesloten vuilniszakken en zorg dat je kledingkasten leeg zijn. Al die kleding mag na bestrijding pas weer terug als het op ten minste 60 graden gewassen is, of het ten minste een week in de vriezer heeft gelegen (bij minder dan -20 graden). Doe het direct vanuit deze zakken in de wasmachine, of met zak en al in de vriezer, je wilt niet het risico lopen dat je eitjes of wantsen naar andere ruimtes verplaatst. Wassen of vriezen is echt nodig, de kleding alleen een tijd in zakken laten zitten heeft geen zin.

Verder is het handig als de kamer zoveel mogelijk is opgeruimd en de bestrijder overal goed bij kan. Ruim kasten leeg zodat die verplaatst kunnen worden en ook daarachter gecontroleerd / gespoten kan worden. Maar, ga daarvoor geen spullen uit de besmette kamer verplaatsen, dan heb je kans dat je het erger maakt.

Je matras laat je liggen. Ik zou aanraden het na het bestrijden van de plaag te vervangen (maar pas als je zeker weet dat ze weg zijn, anders blijf je bezig), maar dat was volgens de milieudienst hier niet per sé noodzakelijk. Ik vond het zelf wel een prettig idee, en mijn matras was sowieso aan vervanging toe.

Bedwantsen worden voor zover ik weet niet bestreden met gas, ik heb in ieder geval nooit een bedrijf of milieudienst gezien die dat aanbiedt. Bij ons thuis werd er vloeibaar gif gespoten, dat was behoorlijk effectief. Met hitte kan inderdaad ook, maar is een stuk duurder en normaal gesproken niet noodzakelijk.

Houd er rekening mee dat bedwantsen enkele maanden zonder voedsel kunnen en de eitjes ook pas na lange tijd uitkomen. Je weet dus echt pas een paar maanden na bestrijding of je echt verlost bent van de wantsen. Het is ook vrij normaal dat de bestrijder een paar keer terug moet komen voordat het echte nest wordt gevonden (normaal gesproken is dat er wel, al kunnen er altijd een paar wantsen op andere plekken zitten).

Wat betreft je bed: wantsen kunnen niet springen of vliegen. Zorg dat je bed niet tegen de muur staat en dat ook dekens en dergelijke de muur niet raken. Als je dan dubbelzijdige tape om de poten van je bed doet, kun je vrij goed voorkomen dat ze in je bed komen, tot je er definitief vanaf bent. Je kunt ook de poten in bakjes water zetten, wantsen zwemmen niet.

Er zijn ook allerlei artikelen verkrijgbaar die zouden kunnen helpen, zoals matrashoezen en oplosbare zakken die je in de wasmachine kunt doen. Ik zou je aanraden hiernaar te kijken. Laat je niet verleiden door vallen voor bedwantsen, die werken eigenlijk nooit goed en zijn hooguit geschikt om zekerheid te krijgen over het aanwezig zijn van bedwantsen, niet om ze te bestrijden.

Als je vragen hebt, stuur gerust een berichtje. En veel succes en sterkte de komende tijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anna-lf
Mensen! Heb contact gehad en ze konden 2 dagen erna direct langskomen. Eerst even gekeken wat het nou precies voor beestjes waren, en ja het waren bedwantsen. Dezelfde dag nog direct bestreden en heb er nu al een week geen last van gelukkig. Wat een top bedrijf, credits voor ongedierte bestrijden en naar jullie voor de goede tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocochaos
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-05 16:28
anna-lf schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 10:45:
Mensen! Heb contact gehad en ze konden 2 dagen erna direct langskomen. Eerst even gekeken wat het nou precies voor beestjes waren, en ja het waren bedwantsen. Dezelfde dag nog direct bestreden en heb er nu al een week geen last van gelukkig. Wat een top bedrijf, credits voor ongedierte bestrijden en naar jullie voor de goede tip!
Blijf het in ieder geval goed in de gaten houden de komende maanden. Ik hoop voor je dat je er in één keer vanaf bent :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-04 09:09

JK

Hoe hebben ze het gedaan? Gif of verhitten?
Ik reis vaak naar de USA en daar kan je het wat vaker treffen in hotels, motels enz.
Ik check dan ook overal waar ik incheck en voor ik de koffers open, het beddengoed, het matras en eventueel hoofdbord. Als ik ook maar iets zie wat mij doet twijfelen, vraag ik een andere kamer. Voor geen goud ga ik er dan slapen, dan wel mijn koffer open doen. Gelukkig tot nu toe nooit een bedwants tegen gekomen in een hotelkamer, zelfs niet in NYC, waar je er veel van hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anna-lf
JK schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 15:29:
Hoe hebben ze het gedaan? Gif of verhitten?
Ik reis vaak naar de USA en daar kan je het wat vaker treffen in hotels, motels enz.
Ik check dan ook overal waar ik incheck en voor ik de koffers open, het beddengoed, het matras en eventueel hoofdbord. Als ik ook maar iets zie wat mij doet twijfelen, vraag ik een andere kamer. Voor geen goud ga ik er dan slapen, dan wel mijn koffer open doen. Gelukkig tot nu toe nooit een bedwants tegen gekomen in een hotelkamer, zelfs niet in NYC, waar je er veel van hoort.
Ze hebben het met hitte gedaan, ook direct onderzocht waar de beestjes zaten. In de rand van mn bed. Heb direct een nieuw bed gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogibeer
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 31-03 15:19
anna-lf schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 10:36:
[...]

Ze hebben het met hitte gedaan, ook direct onderzocht waar de beestjes zaten. In de rand van mn bed. Heb direct een nieuw bed gekocht
Echt verschrikkelijke beestjes. Hebben ze de rest van je woning of in ieder geval je slaapkamer ook gecontroleerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Jwlb schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 09:57:
Dan stoken ze de gehele kamer tot +- 70 graden zodat de eiwitten in die beestjes stollen en ze zo doodgaan. (+-€4000)
€4000, serieus? Dan zou ik nog eerder ff naar m'n ouders toerijden, de infraroodsauna afbreken en op de oplegger dumpen, hier in stukken opbouwen en volgas open die hap.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-04 09:09

JK

[...]

Ik hoop voor je dat ze nergens anders in zitten. Normaal gesproken moeten echt al je meubels uit elkaar om te checken of ze nergens in zitten. Hopelijk blijven ze weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
[...]

Hoeveel heb je voor de bestrijding ervan betaald uiteindelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert098
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 02-02-2024
*knip* Spam.

[ Voor 97% gewijzigd door rens-br op 02-02-2024 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:04
Alles wat je moet weten over deze beestjes.
YouTube: Bed Bugs- What You've Been Told is Totally False
Ik zelf stop na mijn vakantie de backpack/tas+ kleren in zak in de vriezer. En als ik beestjes heb (nooit gehad nog), plastic matrashoes kopen + dat poeder uit filmpje.

[ Voor 43% gewijzigd door enermax op 02-02-2024 08:27 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.