Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weten jullie of het pakket van €5,90,= ook een soort van drag&drop/maker/builder/wizard heeft: '' https://www.jetbrains.com/webstorm/buy/#edition=personal ''? Ik kan namelijk niet scripten/programmeren/enz.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:16

Mavamaarten

Omdat het kan!

Nee, dat heeft WebStorm niet. WebStorm is echt gefocust op developers die code schrijven en heeft geen WYSIWYG editor.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik denk dat je beter je geld kan uitgeven aan een boek/cursus om de taal te leren. Zolang je niet weet wat je doet, zal een sleur & pleur editor geen fatsoenlijke code gaan maken voor je dat zowel geoptimaliseerd is, als veilig, en doet wat je verwacht dat het zou moeten doen.

Een IDE is bedoelt om het werk van een ontwikkelaar te vergemakkelijken. Niet om voor een onervaren persoon iets in elkaar te kunnen klikken. Houd er ook rekening mee dat waar je naar linkt is bedoelt om Javascript mee te schrijven (met ondersteuning voor verschillende frameworks). HTML of een andere taal kan je er ook wel mee schrijven, maar het geeft geen auto-complete hiervoor.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:05

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

En mocht je geen tijd hebben om je te verdiepen in opmaaktalen zoals HTML, CSS dan kan je altijd bij klik-en-bouw sites zoals Jimdo bijv. terecht of met DreamWeaver wat bouwen.

Echter is het heel beperkt en kan je geen fijnmazige sites bouwen met bijv. data-opslagsystemen, auto-complete, zoeksystemen, en interactieve formulieren zonder iets met programmeercode te hoeven doen.

[ Voor 9% gewijzigd door AW_Bos op 04-04-2019 08:21 ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-08 21:36
Dit kon je zelf toch ook uitvinden met de 30 dagen trial?

Als je een website wilt maken zonder te scripten, gebruik dan gewoon Wordpress.