Vraag

• darkfujita
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:31
Hmm, begin nu wel heel erg te twijfelen om eigenlijk voor de P30 te gaan. Zeker in combinatie met de sonos box, betaal je bijna vrijwel hetzelfde. Zijn aardig wat vlakken waarbij ik liever voor de P30 zou gaan dan voor de Mi 9:
- Grotere accu
- Iets kleiner scherm
- IP53 rating
- Betere camera
- Andere cpu (sneller?)

Heeft iemand toevallig hier ook al over nagedacht?

Alle reacties

• Porteman
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-03-2024
Hier denk ik dus ook zo erover. Echt twijfelen. Denk dat ik eerst maar eens een p30 ga bekijken in de winkel.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:53

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

darkfujita schreef op maandag 1 april 2019 @ 11:38:
Hmm, begin nu wel heel erg te twijfelen om eigenlijk voor de P30 te gaan. Zeker in combinatie met de sonos box, betaal je bijna vrijwel hetzelfde. Zijn aardig wat vlakken waarbij ik liever voor de P30 zou gaan dan voor de Mi 9:
- Grotere accu
- Iets kleiner scherm
- IP53 rating
- Betere camera
- Andere cpu (sneller?)

Heeft iemand toevallig hier ook al over nagedacht?
Nope, ik had een budget van max €500 en wilde het beste toestel voor dat geld. In de losse verkoop kost de P30 nog eens een ruime € 200,- extra. Dan moet je de Sonos wel leuk kunnen verkopen om op de €500 uit te komen.
Ook wil ik een toestel die ik kan unlocken / rooten, en voor zover ik weet is dat bij een Huawei tegenwoordig lastig / onmogelijk gemaakt

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Porteman
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-03-2024
Hier in BE kan ik hem kopen voor 550 incl. sonos
Had ook een max budget vann 500 in gedachten, maar 550 - de sonos in verkoop kom ik goedkoper uit.
P30 heeft wel geen draadloos laden.
En blijkbaar is de bootloader niet te unlocken.

• darkfujita
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:31
Porteman schreef op maandag 1 april 2019 @ 12:18:
Hier in BE kan ik hem kopen voor 550 incl. sonos
Had ook een max budget vann 500 in gedachten, maar 550 - de sonos in verkoop kom ik goedkoper uit.
P30 heeft wel geen draadloos laden.
En blijkbaar is de bootloader niet te unlocken.
En daarnaast heeft hij ook geen optische beeldstabilisatie, wat ook jammer is.

Maar geen bootloader unlock & niet draadloos laden is niet zo heel erg (ik hoef zelf geen custom rom & ook hoeft dat draadloos opladen niet, want je moet ook weer extra oplader ervoor aanschaffen). Sowieso draadloos opladen lijkt mij meer een gimmick dan echt handig, want hoe vaak laad je je telefoon nu op? Kabeltje erin prikken, 30 min en dan ben je klaar voor een hele dag.

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
darkfujita schreef op maandag 1 april 2019 @ 12:27:
[...]

Maar geen bootloader unlock & niet draadloos laden is niet zo heel erg (ik hoef zelf geen custom rom & ook hoeft dat draadloos opladen niet, want je moet ook weer extra oplader ervoor aanschaffen). Sowieso draadloos opladen lijkt mij meer een gimmick dan echt handig, want hoe vaak laad je je telefoon nu op? Kabeltje erin prikken, 30 min en dan ben je klaar voor een hele dag.
Je bent voor jezelf de features die missen aan het goed praten. Je hebt natuurlijk geen extra oplader nodig en ja draadloos is makkelijk.
We praten hier over de mi9 overigens ..niet de p30

[ Voor 3% gewijzigd door HaseMike op 01-04-2019 12:51 ]

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:53

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Even wat posts uit het Mi 9 topic gehaald, gaat over aankoopadvies en dat hoort hier thuis :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:18
Softwarematig zou ik de Huawei kiezen, prachtig toestel de P30.
Miui is altijd een beetje buggy, de Mi 9 notificatie iconen in de statusbalk die nog niet goed zichtbaar zijn.
Vingerprint icoontje komt bij de kleinste beweging al op het scherm.

Notificatie ledje is erg slecht zichtbaar en te klein.
En met het ontbreken van een always on display zonder notificatie iconen is het gissen als je wat gemist heb.

Voordeel is wel dat de Snapdragon 855 een snelle zuinige processor is.

Echter, zou ik in jou schoenen nu blind voor de P30 gaan als rooten enz je niets intresseert.

[ Voor 43% gewijzigd door Bassbounce op 08-04-2019 17:24 ]

Huidige Pc

Pagina: 1