Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09:59
Hallo,

een collega van mij heeft een A50 gekocht en heeft aan mij gevraagd hoe die kan zorgen dat die kan scrollen tijdens een screenshot.

De A50(android pie) maakt een screenshot van bijvoorbeeld de browser maar that's it.
Mijn S8 en A8 maken een screenshot en dan komt er een scherm of je bijvoorbeeld door wilt scrollen. Zijn vorige telefoon(galaxy j6) had dit ook. en hij wilt het graag terug.

Weet iemand of dit ergens een instelling is?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:52

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@sgouman je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Wat heb je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan? Kan je dit toevoegen?

Dat gezegd hebbende. Na 1 tel googlen kwam ik op deze pagina en daar staat het volgende:
  1. First, enable Smart capture from Advanced settings.
  2. Navigate to the screen you want to take a shot of.
  3. Take a screenshot like normal.
  4. Once you take a screenshot, tap on Scroll capture (previously “capture more”) from the options that will show up at the bottom of the screen.
  5. Keep tapping the Scroll capture button to keep going down the page until you are done.
Mocht dat niet werken, kan het zijn dat Samsung die optie niet heeft ingebouwd in de A50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09:59
Deze functie zit helaas niet in het menu. Dan zal smart capture op de a50 er wel niet in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njitter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Samsung meld dit ook op hun eigen website: https://www.samsung.com/i...equently-asked-questions/

Q: Is Smart capture function available
A: Smart capture function is not available in Galaxy A50.

En helaas ook niet apart toe te voegen door de APK file van een ander device over te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ninne1
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08-2023
Ik heb de app LongShot geïnstalleerd. Daar kan je scrollende screenshots mee maken. Werkt heel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John1967
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 03-02 20:51
In de laatste update van dit toestel is de functie van rollend screenshot toegevoegd.
Pagina: 1