Videokaart/Monitor: Welke Combi ?

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:34
Hej, ik wil binnenkort een compleet nieuw systeem kopen en ik weet eigenlijk niet welke monitor/videokaart combinatie het beste is.
Ik wil vooral de vetste 3D spellen goed ondersteunen en films kijken. (dus niet zo'n klein piel schermpje maar de volle 17'')
So...who's got some advice ? :)

Thx The Legend

Ik ben toch malle pietje niet!

• Foxz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-08 19:16

Foxz

343 Guilty Spark

Een Iyama (hoe schrijf je dat ook al weer ;)) monitor met een geForce 2 GTS. Die Iyama's zijn trouwens wel erg LELUKE monitoren (vind ik). Maar je kan natuurlijk ook gewoon een FD trinitron SONY kopen das ook een hele goede (alleen twee lijnen door je beeld, maar kan je niet vertellen of dat storend is want geen ervaringen mee :(). Maar volgens mij maakt de COMBINATIE tussen de monitor en videokaart niet zoveel uit. Het gaat gewoon om hun individuele kwaliteit.

Kicking the darkness 'til it bleeds daylight

Verwijderd

Inderdaad, een geforce 2 is leuk. Maar dat heeft niets te maken met de combinatie van een monitor. Als je deze tijd een monitor koopt in een winkel, en je legt er een goed bedrag voor neer, 17" ongeveer 800 gulden, dan is het al een goede monitor met een goede refresh rate en kwaliteit. 1280x1024 is wel het streven, toch ?
En voor films heb je echt niet meer nodig dan 800x600, beter worden ze toch niet opgenomen. Als je op een tvout een film bekijkt wordt er niet hoger dan 640x480 uitgestuurd, het kan wel, maar je tv maakt er toch zoveel van.
Iyalam zijn zeer goede monitoren, goede ervaringen mee, en de losse monitoren van IBM, waar ik nu zelf mee werk is erg goed.
Suc6

Verwijderd

LG 795 FT+ is ook een erg mooi beeldje.

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:34
Kee thx, het wordt dus een Iyama met een GF2 :)
thx again !

The Legend

Ik ben toch malle pietje niet!

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

ik zou alleen om een Iiyama vragen :+

ja ik weet het...ben irritant vandaag >:)

PS. de A901HT (Vision Master Pro 450) 19" is wel vet...kost alleen wel ƒ1285,- (bij graficall)

Niet?
[Specs]

Pagina: 1